Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / H Beiersdorf Hellas στην Η+K Strategies

H Beiersdorf Hellas στην Η+K Strategies

Η Beiersdorf Hellas επέλεξε την H+K Strategies για την ανάθεση του λογαριασμού δημοσίων σχέσεων, μετά από κλειστό spec.

H συνεργασία ξεκινά από 1η Μαρτίου και η ανάθεση αφορά στο σύνολο των μαρκών της εταιρίας. Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα περιλαμβάνει communications counsel, brand communications storytelling, media & bloggers relations, influencers MKTG, event management, issues/reputation & protection management καθώς και ενέργειες CSR.

Η Beiersdorf Hellas, με παρουσία 47 χρόνια στη χώρα μας, διαθέτει ένα εξαιρετικά πλούσιο χαρτοφυλάκιο ιδιαίτερα αγαπημένων εμπορικών σημάτων όπως: NIVEA, Hansaplast, DUO, Liposan και Λέοντος. H Beiersdorf Hellas έχει την έδρα της στον Γέρακα Αττικής και απασχολεί περίπου 110 εργαζομένους.

Σχετικά με την ανάθεση του λογαριασμού η Φωτεινή Μπαμπανάρα, Γενική Διευθύντρια H+K Strategies, δήλωσε: «Η διαδικασία της ανάθεσης υπήρξε μια μεγάλη πρόκληση, με υψηλές απαιτήσεις, τόσο σε επίπεδο στρατηγικής, όσο δημιουργικότητας & storytelling. Νιώθουμε μεγάλη χαρά και τιμή που η Beiersdorf Ηellas, η κορυφαία εταιρεία στην περιποίηση της επιδερμίδας και leader στην ελληνική αγορά, επέλεξε την H+K Strategies για το σύνολο του λογαριασμού της και την ευχαριστούμε θερμά για την εμπιστοσύνη. Ανυπομονούμε να υλοποιήσουμε μαζί με την ομάδα της Beiersdorf integrated προγράμματα επικοινωνίας που θα ενισχύσουν το προβάδισμα για τα προϊόντα της και θα διαμορφώσουν τις τάσεις στο σύγχρονο απαιτητικό περιβάλλον, όπου τον πρώτο ρόλο έχει ο καταναλωτής».

O Nίκος Τσακαλάκης, Country Manager Beiersdorf Hellas, δήλωσε:«Μέσα από μια απαιτητική και διαφανή διαδικασία, επιλέξαμε την H+K Strategies γιατί διαθέτει σε υψηλό βαθμό όλες τις προδιαγραφές για να αποτελεί trusted PR partner της BDF: έμπειρη ομάδα, στρατηγική, δημιουργικότητα, τεχνογνωσία, διεθνές δίκτυο και πάθος. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με την επιλογή μας και έχουμε υψηλές προσδοκίες για τη συνεργασία μας με την H+K , με στόχο την εξέλιξη του equity και την αύξηση της εμπιστοσύνης και του engagement με τα κοινά-στόχους μας».