O πλούτος της ελληνικής γης απεικονίζεται ψηφιακά στη νέα εφαρμογή της Μαρινόπουλος Α.Ε. Greeks Do Eat Better. Όπως αναφέρεται από την εταιρεία, πρόκειται για την 1η πανελλαδική χαρτογράφηση χιλιάδων ελληνικών προϊόντων και παραγωγών σε κάθε άκρη της Ελλάδας, από τον Έβρο έως τη Γαύδο κι από τους Οθωνούς έως το Καστελόριζο.
Η εφαρμογή Greeks Do Eat Better αποτελεί την πρώτη ψηφιακά οργανωμένη εκστρατεία εντοπισμού και διάδοσης της πλούσιας ελληνικής παραγωγής. Οι λάτρεις της ελληνικής γεύσης μπορούν πλέον να θυμηθούν ή και να ανακαλύψουν τα πιο ξεχωριστά, νόστιμα και ιδιαίτερα προϊόντα του τόπου μας και να τα μοιραστούν διαδικτυακά με όλο τον κόσμο. Χάρη στο Greeks Do Eat Better έχουμε πλέον τη δυνατότητα όταν ανακαλύπτουμε ένα ιδιαίτερο προϊόν ή παραγωγό, να το «καρφώνουμε» στην εφαρμογή μας, δημιουργώντας την πρώτη ψηφιακή κοινότητα για την ελληνική παραγωγή.
- Ο τρόπος είναι απλός: «Κατεβάζουμε» δωρεάν το application Greeks Do Eat Better στο smartphone ή το tablet μας από το Google Play (για androids) ή το Apple Store (για iphone).
- Επιλέγουμε τις κατηγορίες προϊόντων που μας ενδιαφέρουν
- Συμπληρώνουμε το όνομα του προϊόντος ή του παραγωγού ή/και της επιχείρησής του, σε μία από τις υπάρχουσες κατηγορίες, μαζί με μια χαρακτηριστική φωτογραφία
- Τον «καρφώνουμε» στο διαθέσιμο χάρτη, στο σημείο που βρίσκεται ο ίδιος ή/και η επιχείρησή του, συμπληρώνοντας τη δική μας βαθμολογία και τα σχόλιά μας
- Οι φανατικότεροι χρήστες θα κερδίσουν τις πιο ευφάνταστες διακρίσεις ανάλογα με την κατηγορία, τη συχνότητα και την ποιότητα των αναρτήσεών τους.
Όπως αναφέρεται από την εταιρεία: “Όλοι, παραγωγοί και λάτρεις των ελληνικών γεύσεων, κερδίζουν μέσα από την ανάδειξη, την αποτύπωση και τη διάδοση του πλούτου της ελληνικής γης. Πρεσβευτές και συνοδοιπόροι μας σε αυτό το οδοιπορικό της ελληνικής παραγωγής θα είναι οι αναγνωρισμένοι «ταξιδιώτες της γεύσης», η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια Ελένη Ψυχούλη, ο ταλαντούχος σεφ Ανδρέας Λαγός και η συγγραφέας και δημοσιογράφος γεύσης, Νίκη Μηταρέα, οι οποίοι έχουν κιόλας αρχίσει να «καρφώνουν» τα προϊόντα και παραγωγούς που εκείνοι έχουν ξεχωρίσει”.