Η ANUGA 2021, η κορυφαία διεθνής έκθεση τροφίμων, θα πραγματοποιηθεί στην Κολωνία της Γερμανίας 9-13 Οκτωβρίου 2021 και σηματοδοτεί την επανεκκίνηση των εκθέσεων στην παγκόσμια αγορά.
Η Great Exhibitions με ανακοίνωσή της γνωστοποιεί ότι συμμετέχει στην διεθνή έκθεση τροφίμων, με αύξηση 30% σε σχέση με το 2019 και με αριθμό συμμετοχών που αγγίζει τις 100. Μέχρι στιγμής έχουν ανακοινώσει τη συμμετοχή τους πάνω από 4.500 εταιρείες από 96 χώρες, ενώ ο αριθμός των ελληνικών συμμετοχών αναμένεται να ξεπεράσει τις 200.
Στον εκθεσιακό χώρο της εταιρείας θα προβληθούν κορυφαία Ελληνικά προϊόντα, είτε ως ατομικές συμμετοχές, είτε με ομαδικά περίπτερα. Ανάμεσά τους σε σχετική ανακοίνωση αναφέρονται εταιρείες όπως: Green Cola, Elvida, Symbeeosis, Viotyr, Αφοί Μενεξόπουλοι, Terra Creta, Ελληνικός Φούρνος, Greek Wine Cellars, Cretan Olive Mill, Biositia, Vitafree, Hellenic Brewery of Atalanti- Eza, κ.α.. Όπως υπογραμμίζεται σημαντικός είναι και ο αριθμός των εταιρειών από την Ελληνική περιφέρεια που θα συμμετάσχει μέσω της Great Exhibitions, αναδεικνύοντας με τον καλύτερο τρόπο την ποικιλία, τον πλούτο της Ελληνικής γης και παραγωγής.
Η νέα ψηφιακή πραγματικότητα θα αφήσει το αποτύπωμα της και στην Anuga. Φέτος μέσω του Anuga @Home, o κλάδος τροφίμων και ποτών θα μπορεί να αλληλοεπιδράσει και με ένα καινοτόμο, ψηφιακό τρόπο, διευρύνοντας τους ορίζοντες συμμετοχής στην έκθεση, φέρνοντας κοντά παραγωγούς και αγοραστές από όλο τον κόσμο. Παράλληλα η διαδικτυακή πλατφόρμα της Great Exhibitions, FOOD MARKET SHOW, μπορεί να φιλοξενήσει τα ήδη υπάρχοντα ψηφιακά περίπτερα των εκθετών μας, ανεξάρτητα με το αν θα συμμετάσχουν με φυσική παρουσία στην έκθεση ANUGA. Αυτό θα τους επιτρέψει να επικοινωνήσουν μέσω της πλατφόρμας μας, με video και live chat, με δικούς τους δυνητικούς αγοραστές ή με κάποιο από τα χιλιάδες μέλη της πλατφόρμας μέχρι τώρα, ενώ παράλληλα θα μπορούν να παρέχουν αναλυτικές πληροφορίες για τα προϊόντα τους, σε live χρόνο. Οι εταιρείες που δε συμμετείχαν στη FOOD MARKET SHOW, έχουν ακόμα το χρονικό περιθώριο να δηλώσουν τη συμμετοχή τους και να εκμεταλλευτούν στο έπακρο αυτό το σύγχρονο, ψηφιακό εργαλείο. Υπάρχει ελάχιστος χρόνος ακόμη για την συμμετοχή εταιρειών με φυσική παρουσία στην Anuga για πολύ περιορισμένο αριθμό περιπτέρων.
Η ανακοίνωση καταλήγει: «Η εκθεσιακή ταυτότητα Truly Greece, προάγει το ελληνικό «ΕΥ ΖΗΝ», τη μοναδική Ελληνική διατροφή και τους γευστικούς θησαυρούς του τόπου μας. Μια διαφοροποιημένη εκθεσιακή παρουσία που με έναν άμεσο, μοντέρνο και φιλικό τρόπο – μας θυμίζει ότι η «αληθινή Ελλάδα»,«Truly Greece» είναι εδώ για να μας παρουσιάσει το καλύτερο της πρόσωπο».