Ειδήσεις
Home / Retail / Γιατί τα σούπερ μάρκετ επενδύουν στα …dark stores 

Γιατί τα σούπερ μάρκετ επενδύουν στα …dark stores 

H Whole Foods «άνοιξε» ένα νέο «κατάστημα» στο οποίο οι καταναλωτές δεν μπορούν ούτε να το επισκεφθούν ούτε να ψωνίσουν. Το νέο κατάστημα της αμερικανικής αλυσίδας που ανήκει στην Amazon βρίσκεται στο Μπρούκλιν είναι ελαφρώς μικρότερο από ένα τυπικό κατάστημα Whole Foods, και είναι αποκλειστικά αφιερωμένο  στις online παραγγελιών. Πρόκειται δε για το πρώτο φυσικό – ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας.
Το κατάστημα θα χρησιμοποιηθεί για τη συσκευασία ηλεκτρονικών παραγγελιών, οι οποίες έχουν εκτοξευθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Η Amazon, η οποία διαθέτει την Whole Foods, λέει ότι οι πωλήσεις παντοπωλείων τριπλασιάστηκαν, το δεύτερο τρίμηνο του 2020.
Σε αντίστοιχες επενδύσεις έχουν προχωρήσει και άλλες αμερικανικές αλυσίδες όπως το Stop & Shop και το Hy-Vee, που εδρεύουν στην Αϊόβα, η Walmart έχει ένα αντίστοιχο στο Νιού Χάμσαϊρ.