Στην ΑΒ Βασιλόπουλος, στηρίζουμε την καινοτόμα συνεταιριστική πρωτοβουλία “Ποιος είναι το Αφεντικό; – Η Μάρκα του Καταναλωτή”* και τα προϊόντα που οι ίδιοι οι καταναλωτές διαμόρφωσαν ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους, γιατί θέλουμε να είμαστε σταθερά στο πλευρό των Ελλήνων παραγωγών, αλλά και των πελατών μας, δημιουργώντας αξία για αυτούς, με στόχο να έχουν πάντα αυτό που χρειάζονται και επιθυμούν. Έτσι, μετά το φρέσκο γάλα σε δυο κωδικούς, πλήρες και ελαφρύ, σειρά έχουν το γιαούρτι και το ελαιόλαδο.
Για σένα που θέλεις να απολαμβάνεις 100% ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι, στα ΑΒ θα βρεις στραγγιστό γιαούρτι 2% και 10%. Γιαούρτι από τοπικές φάρμες με ελεγχόμενες πρακτικές ευζωίας, και με τη διατροφή των αγελάδων να είναι πλούσια σε Ω3 και πρωτεΐνες.
Αλλά και για σένα που θέλεις να απολαμβάνεις 100% εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, μπορείς, πλέον, να ανακαλύψεις δυο νέους κωδικούς, εξαιρετικό παρθένο και βιολογικό εξαιρετικό παρθένο. Ελαιόλαδο πολυποικιλιακό, από ελληνικούς παραδοσιακούς ελαιώνες, με βασικές ποικιλίες την Κορωνέικη και τη Μεγαρίτικη.
Και πάντα με την “υπογραφή” των καταναλωτών, τη δική σου υπογραφή! Και βέβαια, όπως σε κάθε προϊόν της πρωτοβουλίας “Ποιος είναι το Αφεντικό; – Η Μάρκα του Καταναλωτή”, η τιμή τους έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να ανταμείβει δίκαια τον παραγωγό!
Στην ΑΒ Βασιλόπουλος, φέραμε πρώτοι στα καταστήματά μας τα προϊόντα της πρωτοβουλίας “Ποιος είναι το Αφεντικό; – Η Μάρκα του Καταναλωτή”, προϊόντα που διαμορφώνονται με βάση κριτήρια που επιλέγουν οι ίδιοι οι καταναλωτές και αφορούν στη βιωσιμότητα, τη διαφάνεια, την αλληλεγγύη, την εκπαίδευση, τη δεοντολογία, το σεβασμό στο περιβάλλον και τις καλές πρακτικές, τη δέσμευση και την ευθύνη. Προϊόντα για τα οποία οι καταναλωτές γίνονται οι “πρωταγωνιστές” και συμμετέχουν στο ταξίδι της δημιουργίας τους, από την παραγωγή έως το ράφι. Προϊόντα διαλεχτά, από την ελληνική γη, που κάνουν τη διαφορά και αποδεικνύουν έμπρακτα τη φροντίδα μας στον τόπο μας και τους Έλληνες παραγωγούς μας.
*Η πρωτοβουλία “Ποιος είναι το Αφεντικό; – Η Μάρκα του Καταναλωτή” βασίζεται στο πιο επιτυχημένο μοντέλο των τελευταίων 30 ετών στην Γαλλία “C’est qui le patron?! – La Marque du Consommateur”, χάρη στο οποίο επιβιώνουν περισσότερες από 4.000 οικογένειες παραγωγών, ενώ υποστηρίζεται από 16.200.000 καταναλωτές (στοιχεία Nielsen). Μετά τη Γαλλία, το Βέλγιο και την Ισπανία, η Ελλάδα είναι η 4η χώρα που αναπτύσσει το μοντέλο, ενώ ακόμη 6 χώρες ακολουθούν (Ιταλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ολλανδία, Μαρόκο, ΗΠΑ).