Για 6η συνεχή χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) διοργανώνει τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών. Στόχος του θεσμού είναι να ενισχυθεί η διάχυση γνώσης μέσα στις εταιρείες και στην αγορά, να αναδειχθούν οι βέλτιστες πρακτικές, προκειμένου αυτές να ενσωματωθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία των οργανισμών με στόχο την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης πελατών.
Ο θεσμός των ελληνικών βραβείων ακολουθεί τα ευρωπαϊκά πρότυπα, επιβραβεύοντας και προβάλλοντας σε ετήσια βάση καινοτόμες πρακτικές που χρησιμοποιούνται για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.
Ο εορτασμός των φετινών βραβείων θα κορυφωθεί την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, όπου θα πραγματοποιηθεί η Τελετή Απονομής. Το κύρος του θεσμού ενισχύει και φέτος, με τη συμμετοχή του ως Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των βραβείων, ο καθηγητής Γεώργιος Πανηγυράκης, Καθηγητής Marketing στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ακολουθούν τα ονόματα των προσώπων ή ομάδων που προκρίθηκαν στην τελική φάση ανά κατηγορία βράβευσης κατά αλφαβητική σειρά:
- Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη (Customer Service Training) (Μεγάλος Οργανισμός)
- COSMOTE
- LG Electronics Hellas S.A.
- ΔΕΛΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΑΕ
- Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη (Customer Experience Innovation) (Οργανισμός)
- COSMO-ONE HELLAS MARKET SITE Α.Ε.
- ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε.
- ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
- Αντιμετώπιση Έκτακτων Καταστάσεων (Exceptions & Service Recovery) (Οργανισμός)
- CORAL Α.Ε.
- ΔΕΛΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΑΕ
- ΦΙΛΙΠΣ ΕΛΛΑΣ ΑΕΒΕ
- Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη (OmniChannel Customer Service) (Μεγάλος Οργανισμός)
- EPSILON NET ΑΕ
- RETAIL WORLD
- SAMSUNG ELECTRONICS HELLAS
- Επαγγελματίας της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών
- EPSILON NET ΑΕ – Μιλτιάδης Βαφειάδης, Chief HRM Analyst
- EUROBANK ERGASIAS A.E. – Κώστας Χαβιάρας, Διευθυντής Καταστήματος Eurobank, Αλεξανδρούπολη
- VODAFONE – Μαρία Βάμβουκα, Customer Experience Business Partner
- Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός)
- INFOBANK HELLASTAT Α.Ε.
- TOPHOST
- YUBOTO Ltd. Mobile Marketing & Telecoms
- Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός)
- ALPHA BANK ΑΕ
- COSMOTE
- DATA COMMUNICATION ΑΕ
- Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός)
- ENARTIA
- YUBOTO Ltd. Mobile Marketing & Telecoms
- ΞΥΝ Συμβουλευτικές Υπηρεσίες ΕΠΕ
- Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός)
- DHL EXPRESS (ΕΛΛΑΣ) SA
- TUI Hellas A.E.
- VODAFONE ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ
- ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
- ΦΙΛΙΠΣ ΕΛΛΑΣ ΑΕΒΕ
- Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μικρής Ομάδας (έως 40 άτομα)
- LG Electronics Hellas S.A.
- PRC Group & GOODY’S
- SAMSUNG ELECTRONICS HELLAS
- Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας (πάνω από 40 άτομα)
- COSMOTE E-VALUE
- EPSILON NET ΑΕ
- Forthnet Α.Ε.
- VODAFONE ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ
- Πειραιώς Direct Services A.E.
Στις κατηγορίες Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός) και Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας (πάνω από 40 άτομα) οι φιναλίστ είναι πέντε λόγω ισοβαθμίας.