Η General Mills ανακοίνωσε πως αναμένει τις οργανικές καθαρές πωλήσεις της χρήσης 2018 να διαμορφωθούν στο ανώτατο εύρος της προηγούμενης εκτίμησης που έκανε λόγο για αμετάβλητες πωλήσεις ή για πτώση των πωλήσεων μέχρι και 1%.
Το αποτέλεσμα θα είναι αντίστοιχο με το προηγούμενο έτος. Η ανακοίνωση ήταν στο πλαίσιο του αναπτυξιακού της σχεδίου, που παρουσιάστηκε σε συνέδριο στη Νέα Υόρκη.
Η εταιρεία τροφίμων θα επικεντρωθεί σε τέσσερις βασικές πλατφόρμες για ανάπτυξη των εσόδων: στα σνακ μπαρ, στα παγωτά Haagen-Dazs, στο μεξικάνικο φαγητό Old El Paso και σε φυσικά και βιολογικά τρόφιμα.
Μαζί αυτές οι πλατφόρμες αντιστοιχούν σε 4 δισ. δολάρια στη χρήση 2017 σε ό,τι αφορά τις καθαρές πωλήσεις.
Επίσης η εταιρεία θα εστιάσει στην καινοτομία και στο marketing, στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στην επανεξέταση του χαρτοφυλακίου της.