Ένα βήμα παραπέρα πηγαίνει ο πορτογαλικός κολοσσός του ελαιολάδου, Gallo, την κατανάλωση του προϊόντος. Τις τελευταίες ημέρες έχει ξεκινήσει νέα διαφημιστική εκστρατεία με σκοπό να τοποθετήσει τα προϊόντα του στην αγορά με διαβάθμιση έντασης γεύσης. Έχει δημιουργήσει τέσσερις διαφορετικές διαβαθμίσεις, που μετρώνται με 4 ενδείξεις σε σταγόνες, από μισή σταγόνα έως τρεις, οι οποίες αντιπροσωπεύουν τις γεύσεις: πολύ μαλακή, μαλακή, κλασική, reserve. Σκοπός της εκστρατείας είναι να αγοράζουν οι καταναλωτές ελαιόλαδο ανάλογα τόσο με την γεύση του, όσο και την στιγμή της ημέρας/περίσταση, κατά το πρότυπο της αγοράς/κατανάλωσης του καφέ σε κάψουλες. Ο προϋπολογισμός της διαφημιστικής εκστρατείας μόνο στην Πορτογαλία ανέρχεται σε 5 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι το 75% της παραγωγής της Gallo εξάγεται σε 47 χώρες, με το 1/3 των εξαγωγών να κατευθύνεται στην Βραζιλία. To Gallo αποτελεί σήμερα το 3ο μεγαλύτερο brand ελαιολάδου στον κόσμο.