Αύξηση όγκου πωλήσεων παρουσίασε το 2015 η FrieslandCampina Hellas, για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην ετήσια οικονομική έκθεση της μητρικής, ολλανδικής εταιρείας.
Μετά από αρκετά χρόνια μείωσης, λόγω της οικονομικής κρίσης, ο όγκος πωλήσεων στην Ελλάδα, αυξήθηκε, όπως και το μερίδιο αγοράς. Στο γεγονός αυτό συνέβαλε το λανσάρισμα της σειράς ΝΟΥΝΟΥ Eκλεκτό -μιας ποικιλίας από παραδοσιακά γαλακτοκομικά και τυροκομικά προϊόντα-, τον περασμένο Ιούνιο. Ωστόσο τα έσοδα από πωλήσεις, όπως και τα λειτουργικά κέρδη, κινήθηκαν πτωτικά, λόγω των μειωμένων τιμών που έχουν «επιβάλλει» οι δύσκολες συνθήκες της αγοράς, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται.
Σε ότι αφορά τα αποτελέσματα της μητρικής εταιρείας, παρουσίασε αύξηση κερδών κατά 13,2% το 2015, φθάνοντας τα 343 εκατ. ευρώ. Το λειτουργικό κέρδος ήταν, επίσης, αυξημένο κατά 17,8%, φτάνοντας στα 576 εκατ. ευρώ. Ο τζίρος της εταιρείας μειώθηκε ελαφρώς (κατά 0,7%), φθάνοντας στα 11,27 δισ. ευρώ, ενώ με την εξαίρεση του αντίκτυπου των συναλλαγματικών μεταβολών, τα έσοδα της εταιρείας μειώθηκαν κατά 4,1%, στα 10,88 δισ. ευρώ.
Τα περιθώρια κέρδους βελτιώθηκαν χάρη στις πωλήσεις περισσότερων προϊόντων προστιθέμενης αξίας στην Ασία, καθώς και στην αύξηση πωλήσεων συστατικών γάλακτος και προϊόντων παιδικής διατροφής από τη FrieslandCampina Ingredients. Επιπρόσθετα, τα χαμηλότερα κόστη αγορών και οι συναλλαγματικές διαφορές είχαν θετική επίπτωση.
Ο Roelof Joosten, CEO της Royal FrieslandCampina N.V. δήλωσε: «Το 2015 ήταν μια εξαιρετική χρονιά για τον κλάδο των γαλακτοκομικών και για τη FrieslandCampina. Την 1η Απριλίου του 2015, το σύστημα ποσοστώσεων για τους γαλακτοπαραγωγούς καταργήθηκε μετά από 31 χρόνια. Σε ένα αβέβαιο περιβάλλον για την αγορά γαλακτοκομικών, οιεπιδόσεις της FrieslandCampina ήταν καλές. Το θετικό αυτό αποτέλεσμα θα μπορούσε, σε ένα βαθμό, να αντισταθμίσει τη μείωση της τιμής γάλακτος για τους γαλακτοπαραγωγούς-μέλη».