Ειδήσεις
Home / Top Slider / Φεστιβάλ ελληνικών προϊόντων στο Παρίσι με το συντονισμό της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ

Φεστιβάλ ελληνικών προϊόντων στο Παρίσι με το συντονισμό της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ

Δώδεκα σημαντικές ελληνικές εταιρείες θα προωθήσουν καινοτόμα προϊόντα τους σε μεγάλο κατάστημα της γαλλικής αλυσίδας Leclerc στο Παρίσι, χάρη στο γενικό συντονισμό της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ. Η στρατηγική αυτή συνέργεια εξωστρέφειας, πραγματοποιείται για πρώτη φορά, στοχεύει στην προώθηση και ενίσχυση της παρουσίας των ελληνικών προϊόντων στη γαλλική αγορά και υλοποιείται με την υποστήριξη της Τράπεζας Eurobank.  Αποτελεί συνέχεια της επιτυχημένης επιχειρηματικής αποστολής που πραγματοποιήθηκε από την Πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ τον περασμένο Απρίλιο σε συνεργασία με το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Πρεσβείας Παρισίων και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Παρισίων, με το Ε.Β.Ε.Α και με την ευγενική  Υποστήριξη του Enterprise Greece.

Οι εταιρείες-μέλη της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ που συμμετέχουν, με περισσότερα από 90 προϊόντα, είναι οι εξής: Agrino, Λουξ, Ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ, Ευβοϊκή Ζύμη, Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια, Μανδρέκας, Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου, ΓΕΩΔΗ, Jannis, Menelaos Fresh μαζί με τις ελληνικές εταιρείες ΜΕΒΓΑΛ και Τσάνος. Η συγκεκριμένη δράση εξωστρέφειας έχει ιδιαίτερη σημασία, δεδομένου ότι η παρουσία των επώνυμων ελληνικών προϊόντων στη γαλλική αγορά είναι ισχνή.

Από τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου έως και την Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2024, οι ελληνικές εταιρείες θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν και να προωθήσουν τα προϊόντα τους σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο, στο πιο κεντρικό σημείο του καταστήματος. Το  συγκεκριμένο κατάστημα Leclerc στο Παρίσι, με έκταση 7.000 τ.μ. και υψηλή επισκεψιμότητα, αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα της αλυσίδας, εξασφαλίζοντας σημαντική προβολή στα προϊόντα των συμμετεχουσών εταιρειών.

Μέσω αυτής της καινοτόμου δράσης, οι ελληνικές επιχειρήσεις στοχεύουν στη δημιουργία ενός διαύλου επικοινωνίας με το κοινό της Γαλλίας, επιδιώκοντας τη σταθερή τοποθέτηση των ελληνικών προϊόντων στην αγορά της Γαλλίας και την ενδυνάμωση της παρουσίας τους. Ο ειδικά διαμορφωμένος χώρος περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη παρουσίαση των προϊόντων σε 10 ξύλινες ραφιέρες με ειδική σήμανση, μια είσοδο με αψίδα, ειδικούς κύβους με μηνύματα, τραπέζια για γευστικές δοκιμές και ψυγεία για τα σχετικά προϊόντα. Καθ’ όλη τη διάρκεια της δράσης δυο εξειδικευμένοι επαγγελματίες προώθησης θα βρίσκονται καθημερινά στο χώρο για να εξηγούν τη φιλοσοφία και την καινοτομία των ελληνικών προϊόντων και των εταιριών τους ενώ θα προσφέρουν στους Γάλλους μια βιωματική εμπειρία γευστικής δοκιμής ελληνικών προϊόντων. Επιπλέον, υπεύθυνοι εξαγωγών των εταιριών ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ θα βρίσκονται εκεί σε καθημερινή βάση, συμβάλλοντας στην ομαλή λειτουργία της ενέργειας.

Η παρούσα συνέργεια αναδεικνύει την ισχύ και τη δυναμική των ελληνικών επιχειρήσεων όταν ενώνουν τις δυνάμεις τους για ένα κοινό όραμα και συνεργάζονται στρατηγικά. Παράλληλα, υπογραμμίζει το σημαντικό αποτύπωμα της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ στην εγχώρια αγορά αλλά και διεθνώς, επιβεβαιώνοντας τη συνεχή της συμβολή στην προώθηση της αμιγώς ελληνικής επιχειρηματικότητας εντός κι εκτός συνόρων.

Η Eurobank, με τη συνεχή στήριξή της σε καινοτόμες και πρωτοποριακές πρωτοβουλίες, αποδεικνύει την προσήλωσή της στην ανάπτυξη της χώρας, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην εξωστρέφεια της ελληνικής επιχειρηματικότητας. Η υποστήριξη της εξωστρέφειας και της καινοτομίας της υγιούς ελληνικής επιχειρηματικότητας αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα της Eurobank. Στο πλαίσιο αυτό, η Τράπεζα, από το 2013 έχει αναπτύξει τη σύγχρονη και πρωτοπόρα διαδικτυακή πύλη διεθνούς εμπορίου Exportgate, στηρίζοντας με συνέπεια ελληνικές και κυπριακές επιχειρήσεις, προκειμένου να ενισχύσουν την εξωστρέφεια και τη διεθνή τους δικτύωση με αναγνωρισμένους εταίρους παγκόσμιας εμβέλειας.