Ειδήσεις
Home / Retail / FeeLSAFE: “Γίνε Γατόνι στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο”

FeeLSAFE: “Γίνε Γατόνι στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο”

Στην ευαισθητοποίηση εμπόρων και καταναλωτών γύρω από τους κινδύνους που αντιμετωπίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο, αφορά η καμπάνια «FeeLSAFE», που διοργανώνουν από κοινού το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και η ΕΣΕΕ.

Η έναρξη της καμπάνιας θα δοθεί στη ΔΕΘ στο ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο της Ελληνικής Αστυνομίας όπου θα ενημερώνονται καταναλωτές και επιχειρηματίες για την ηλεκτρονική εφαρμογή FeelSAFE. Σε σχετική με το θέμα συνέντευξη Τύπου, ο κ. Πανούσης ευχαρίστησε τη Δ/νση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και συνεχάρη τους εμπλεκόμενους για την πρωτότυπη και χρήσιμη καμπάνια που προωθούν. Ο κ. Σφακιανάκης αναφέρθηκε στο τρίπτυχο της πάταξης του ηλεκτρονικού εγκλήματος – ασφαλέστερη συναλλαγή, εξάλειψη κινδύνου, πάταξη φοροδιαφυγής – και διαβεβαίωσε για την επιχειρησιακή ετοιμότητα της Διεύθυνσης για την αντιμετώπιση των οποιωνδήποτε απειλών.

Ο κ. Κορκίδης, από τη δική του πλευρά, στην εισήγησή του έδωσε έμφαση στην περιγραφή της τρέχουσας κατάστασης της ψηφιακής οικονομίας στην ελληνική αγορά, επισημαίνοντας τους λόγους για τους οποίους η καμπάνια «FeeLSAFE» είναι καθοριστική για την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση επιχειρηματιών και καταναλωτών. Πολύ πιο συγκεκριμένα ο Πρόεδρος της ΕΣΕΕ, αναφερόμενος στα δεδομένα της ψηφιακής οικονομίας σε ευρωπαϊκό επίπεδο, έδωσε κάποια εύγλωττα στοιχεία τα οποία (επισυνάπτονται). Επιπλέον ενημέρωσε ότι η ΕΣΕΕ θα αναλάβει δράση για επόμενες ενέργειες προς όφελος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με τη χρήση τεχνολογιών αναφορικά με SMEs clouding (υπολογιστικό νέφος).

 

Ο κ. Κορκίδης προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«…Οι εξελίξεις του τελευταίου διμήνου ανέδειξαν την ανάγκη περαιτέρω διάδοσης της χρήσης πιστωτικών καρτών και ηλεκτρονικών συναλλαγών. Τα στοιχεία που παρουσιάσαμε δείχνουν ότι η διασφάλιση ασφαλών ηλεκτρονικών συναλλαγών θα πρέπει να είναι βασική προτεραιότητα λόγω της επέκτασης των ηλεκτρονικών συναλλαγών και του ηλεκτρονικού εμπορίου και θα πρέπει να προχωρήσει άμεσα η συστηματική ενημέρωση επιχειρηματιών και καταναλωτών. Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Σφακιανάκη για την καλή διάθεση και τη συνεργασία, αλλά και για τα πολλά που έχουμε μάθει για τους κινδύνους που αντιμετωπίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο το τελευταίο διάστημα. Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι η ανάπτυξη της «ψηφιακής οικονομίας» θα πρέπει να αποβεί προς όφελος της «πραγματικής» και όχι της «εικονικής» οικονομίας. Τα νέα ψηφιακά μέσα είναι ένα εργαλείο με το οποίο κάθε επιχειρηματίας πρέπει να είναι εξοικειωμένος. Είναι σαφές, ωστόσο, ότι η ευρηματικότητα του χρήστη ενός μέσου είναι που το καθιστά αποτελεσματικό και εν προκειμένω του εμπόρου σε σχέση με το εργαλείο του ηλεκτρονικού εμπορίου…».