Η εταιρεία ζυμαρικών Eurimac, συνδέθηκε στο δίκτυο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης της Retail@Link (μέλος του ομίλου Entersoft), για την αυτοματοποίηση της αποστολής και καταχώρισης των τιμολογίων της στα συστήματα των αλυσίδων Super Market που εξυπηρετεί.
Η EURIMAC συνδέθηκε στο δίκτυο e-Invoicing της Retail@Link, με στόχο την αυτοματοποιημένη καταχώριση των παραστατικών της απευθείας στο ERP των αλυσίδων Super Market που εξυπηρετεί, χωρίς καθυστερήσεις, λάθη ή χειροκίνητες διαδικασίες. Συγκεκριμένα η εταιρεία εφάρμοσε τη λύση R@L e-Invoicing EDI, η οποία προσφέρει τη δυνατότητα άμεσης διασύνδεσης χωρίς απαιτήσεις προσαρμογής στα υπάρχοντα συστήματα και τις υποδομές του οργανισμού και με δυνατότητες διαρκούς επέκτασης στο πελατολόγιό της χωρίς επιπλέον κόστος.
H ΕURIMAC με έδρα το Κιλκίς είναι η joint venture εταιρεία, αποτέλεσμα της στρατηγικής συνεργασίας της ελληνικής εταιρείας ζυμαρικών ΜΑΚΒΕΛ Α.Ε. και της εταιρείας EURICOM S.p.a., ιταλικού ομίλου βιομηχανιών σε ζυμαρικά, άλευρα και ρύζια. Με καινοτομική δράση από το 1939 και εστίαση στην παραγωγή & διάθεση προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, η EURIMAC έχει πραγματοποιήσει επενδύσεις για την κατασκευή ενός εργοστασίου ζυμαρικών τελευταίας τεχνολογίας, εφαρμόζοντας τις υψηλότερες προδιαγραφές υγιεινής και ποιότητας. Στόχος της συνεργασίας με τη Retail@Link, είναι η υποστήριξη των εμπορικών σχέσεων της Eurimac με τις αλυσίδες Super Market που εξυπηρετεί, μέσα από ένα ασφαλές digital περιβάλλον ανταλλαγής δεδομένων που εξασφαλίζει ταχύτερη συνεργασία και αυξημένη ορατότητα με πολλαπλασιαστικά οφέλη, αφού μία μοναδική σύνδεση με τον κόμβο της Retail@Link, εξασφαλίζει διασύνδεση με κάθε αλυσίδα που εξυπηρετεί ο ηλεκτρονικός κόμβος του παρόχου (B2B Hub).
Όπως δηλώνει ο κ. Παντελής Κωνσταντινίδης, COO της EURIMAC: «Για την Eurimac η αξιοποίηση νέων τεχνολογιών που ως στόχο έχουν την διαρκή βελτίωση των λειτουργιών της, είναι υψίστης σημασίας. Η Retail@Link μας υποστηρίζει στην ταχύτερη διασύνδεση με το εμπορικό μας οικοσύστημα και στον περιορισμό των σφαλμάτων καταχώρισης τιμολογίων, μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο τον κύκλο τιμολόγησης τόσο για εμάς όσο και για τους πελάτες μας».