Με την ως άνω απόφασή της, η Επιτροπή Ανταγωνισμού έκρινε ότι η εν λόγω συγκέντρωση, η οποία αφορά τις αγορές λιανικής πώλησης ειδών σούπερ μάρκετ (αγορά διανομής), την αγορά εφοδιασμού, την αγορά χονδρικής πώλησης ειδών σούπερ μάρκετ, την αγορά της τηλεόρασης ενημερωτικών μέσων και την αγορά ραδιοφώνου μη ενημερωτικών μέσων δεν προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού στις επιμέρους αγορές στις οποίες αφορά.
Ειδικότερα, στην αγορά λιανικής πώλησης ειδών σούπερ μάρκετ σε επίπεδο διανομής, η Επιτροπή προχώρησε στην εξέταση του νομού Χανίων, και των νήσων Χίου, Κέρκυρας, Θήρας και Νάξου υπολογίζοντας τα μερίδια αγοράς σε τοπικό επίπεδο, σε ακτίνα 10 λεπτά με το αυτοκίνητο για τις αστικές περιοχές και έως 30 λεπτά με το αυτοκίνητο για τις ημιαστικές, προκειμένου να διερευνηθούν οι συνθήκες ανταγωνισμού από την πλευρά του καταναλωτή σε τοπικό επίπεδο. Στη σχετική αξιολόγηση ελήφθησαν υπόψιν το συνολικό μερίδιο αγοράς της νέας οντότητας, η επαύξηση του μεριδίου της εξαγοράζουσας, τα μερίδια των κυριότερων ανταγωνιστών καθώς και το γεγονός ότι στις σχετικές αγορές δραστηριοποιούνται και τοπικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ και επομένως υπάρχει διαφαινόμενη ποικιλία επιχειρηματικών μοντέλων λιανικής (π.χ. cash & carry), τα οποία δύνανται να εξυπηρετούν τις διάφορες ανάγκες των καταναλωτών.