Νέα μέλη αποκτά το δίκτυο ταυτοποιημένων καταστημάτων PROTON του ομίλου αγορών ΕΛΕΤΑ, έχοντας ήδη διευρύνει την παρουσία του στο οργανωμένο λιανεμπόριο με 180 σούπερ μάρκετ, που λειτουργούν στη λογική της αλυσίδας λιανικής. Ο όμιλος Αγορών ΕΛΕΤΑ, έκλεισε το 2014 έχοντας υπό την «ομπρέλα» του 394 επιχειρήσεις, με τζίρο στα 500 εκατ. ευρώ, προερχόμενος από 597 σούπερ μάρκετ.
Τα 180 καταστήματα PROTON αριθμούν περίπου 2.500 υπαλλήλους, καλύπτουν χώρους πώλησης συνολικής έκτασης 70.000 τ.μ. και αντιπροσωπεύουν το 50% του συνολικού τζίρου των μελών του ομίλου.
Το λογότυπο PROTON αποτέλεσε τη βάση για την ανάπτυξη του όλου εγχειρήματος το 2004, οπότε οργανώθηκαν τα πρώτα καταστημάτων του ομίλου ΕΛΕΤΑ με ταυτοποιημένο εμπορικό σήμα, ταυτόχρονα με τη δημιουργία ομότιτλων private label κωδικών, που πλέον έχουν φθάσει τους 500, καλύπτοντας όλες τις βασικές κατηγορίες προϊόντων.
Όπως σημειώνει ο Γενικός Διευθυντής του ομίλου αγορών ΕΛΕΤΑ, κ. Χρήστος Πούρης, «κάθε χρόνο, ακόμη και κατά τη διάρκεια της τρέχουσας αρνητικής οικονομικής συγκυρίας, σταθερά, τουλάχιστον 8 με 10 καταστήματα διαφόρων μελών του ομίλου, παλαιών και νέων, ταυτοποιούνται πλήρως στα πρότυπα λειτουργίας του brand PROTON, εξασφαλίζοντας πλήρη αναγνωρισιμότητα, αύξηση οικονομικών μεγεθών και ενίσχυση πιστότητας καταναλωτών».
Το δίκτυο καταστημάτων PROTON του ΕΛΕΤΑ διαθέτει πλέον παρουσία στο σύνολο της ελληνικής επικράτειας, με τη λειτουργία:
58 καταστημάτων σε νησιά (Κρήτη, Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Ιόνια κλπ)
- 47 καταστημάτων στην Αθήνα και στην υπόλοιπη Στερεά Ελλάδα
- 12 καταστημάτων στην Πελοπόννησο
- 3 καταστημάτων στην Θεσσαλία
- 8 καταστημάτων στην Μακεδονία
- 34 καταστημάτων στη Θράκη και
- 18 καταστημάτων στην Ήπειρο
Ο όμιλος αγορών ΕΛΕΤΑ, για την υποστήριξη των μελών του που επιθυμούν να ενταχθούν στο δίκτυο PROTON συνεργάζεται με τεχνικές εταιρίες που αναλαμβάνουν, βάσει συγκεκριμένων προδιαγραφών, το στήσιμο νέων καταστημάτων ή την ανακαίνιση ήδη λειτουργούντων σημείων. Επιπλέον, έχει αναπτύξει συνέργειες με τεχνικά γραφεία, εταιρίες προμήθειας ραφιών και ψυγείων και εταιρίες merchandising, ώστε τα μέλη του να έχουν τη δυνατότητα να ανακαινίσουν ή να διενεργήσουν οποιαδήποτε επισκευή, επωμιζόμενα τη χαμηλότερη δυνατή δαπάνη.
Σημειώνεται ενδεικτικά ότι, το κόστος ολικής ανακαίνισης ή στησίματος ενός καταστήματος έκτασης 150 τ.μ. διαμορφώνεται στις 70.000 ευρώ, για καταστήματα 250 τ.μ. φθάνει τα 110.000 ευρώ, ενώ η δαπάνη αυξάνεται αναλογικά όσο αυξάνονται και τα τετραγωνικά μέτρα του καταστήματος.