Ειδήσεις
Home / Retail / ΕΛΕΤΑ: Δυναμική ανάπτυξη στα private label

ΕΛΕΤΑ: Δυναμική ανάπτυξη στα private label

Δυναμική επέκταση του χαρτοφυλακίου του με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (private label) «proton» σχεδιάζει ο όμιλος αγορών ΕΛΕΤΑ Α.Ε. (Ελληνική Εταιρεία Αγορών) και το 2015, με την προοπτική έως το τέλος του έτους ο συνολικός αριθμός τους, από 550 που είναι σήμερα, να ξεπεράσει τους 600 και τα έσοδα από τις πωλήσεις σε τιμές λιανικής να υπερβούν τα 30 εκατ. ευρώ.
Το φετινό πλάνο προβλέπει την προώθηση στην κατανάλωση νέων κωδικών σε βασικές προϊόντικες κατηγορίες, ενώ ήδη προωθείται και μια νέα ομάδα 30 προϊόντων με το σήμα «proton economy», που αποτελεί πρόταση προσαρμοσμένη στις διαφοροποιημένες -λόγω της κρίσης- ανάγκες των νοικοκυριών.
Όπως σημειώνει ο Γενικός Διευθυντής του ομίλου αγορών ΕΛΕΤΑ, κ. Χρήστος Πούρης, «συνολικά, τα προϊόντα proton έχουν ποσοστό συμμετοχής 6,5% στον τζίρο των καταστημάτων του ομίλου, ενώ άμεσος στόχος είναι το ποσοστό αυτό να φτάσει μέσα στο 2015 το 9%». Διευκρινίζει, δε, ότι «τα προϊόντα proton βοηθούν ιδιαίτερα στην ταυτοποίηση των καταστημάτων Proton, αλλά και στην κερδοφορία τους, εξασφαλίζοντας υψηλό περιθώριο κέρδους».
Η νέα κατηγορία ιδιωτικών σημάτων, η «proton economy», περιλαμβάνει προϊόντα όπως αναψυκτικά, σάλτσες, αλκοολούχα ποτά, ζωοτροφές, σάκους απορριμμάτων, αλουμινόχαρτα, αφρόλουτρα, κρεμοσάπουνα και χαρτικά, ενώ κατά τη διάρκεια του έτους θα εμπλουτιστεί και με νέους κωδικούς.
Σε ό, τι αφορά τη βασική οικογένεια proton, έχουν ήδη προστεθεί προϊόντα όπως κονσέρβες τόνου, ζελέ, κρέμα αραβοσίτου, κρέμα καραμελέ, κορν φλάουρ, ρόφημα σοκολάτας, νέες μικρότερες συσκευασίες ξηρών καρπών, λάμπες αλογόνου, σκόνη για πλύσιμο στο χέρι και πλαστικά είδη.
Τέλος, κατά τη διάρκεια του 2015 αρκετές θα είναι οι νέες κατηγορίες private label κωδικών τις οποίες θα λανσάρει ο ΕΛΕΤΑ, όπως χαρτομάντιλα, αντικολλητικό χαρτί, αλουμινοσκεύη , προϊόντα άρτου και κατεψυγμενες ζυμες.
Σημειώνεται ότι ο ΕΛΕΤΑ έκλεισε το 2014 για τις 394 επιχειρήσεις – μέλη του με σταθεροποιημένο τζίρο στα 500 εκατ. ευρώ, προερχόμενο από 597 σημεία πώλησης, προσθέτοντας στο δυναμικό του 20 μικρομεσαίες αλυσίδες με 60 καταστήματα.