Σε μια μοναδική εκδήλωση στην Γαλλική Πρεσβευτική Κατοικία της Γαλλίας στην Ελλάδα η εταιρία Danone Nutricia Greece με εμπορική επωνυμία Numil Hellas Α.Ε, παρουσίασε τις διαρθρωτικές αλλαγές που σηματοδοτούν τη νέα εποχή της Danone, στην Ελλάδα και την Παγκόσμια αγορά.
Παρουσία του Γάλλου πρέσβη στην Ελλάδα, κ. Patrick Maisonnave, την Τετάρτη 15 Ιουνίου 2022, η εταιρία Danone υποδέχθηκε εκπροσώπους του τύπου και σημαντικά στελέχη του εγχώριου λιανεμπορίου και του Ελληνογαλλικού επιμελητηρίου, ώστε να τους παρουσιάσει τη νέα εποχή της εταιρίας στην Ελλάδα. Στις ομιλίες τους τόσο ο κ. Fabrizio Gavelli, Managing Director της Ελλάδας και της Ιταλίας, όσο και ο κ. Σίμος Λουλούμαρης, Country Manager Ελλάδας αναφέρθηκαν σε αυτή την ιστορική στιγμή για την εταιρία Danone, η οποία προχώρησε σε μια παγκόσμια αναδιοργάνωση, επενδύοντας στις τοπικές αγορές, και στην Ελλάδα, βάζοντας στο κέντρο της επιχειρησιακής της λειτουργίας την καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών όλων των καταναλωτών και πελατών.
Πιο συγκεκριμένα ο κ. Fabrizio Gavelli δήλωσε: «Η συγκεκριμένη αλλαγή έρχεται να ενισχύσει το πλάνο ανανέωσης της Danone παγκοσμίως με στόχο την αποκατάσταση της ανάπτυξης και την παροχή προστιθέμενης αξίας» και κ. Σίμος Λουλούμαρης, συνέχισε: «Είμαστε πεπεισμένοι ότι με την εστίαση στην καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών και με την αύξηση των επενδύσεων θα επιτύχουμε την ετήσια ανάπτυξη που έχει θέσει στόχο η εταιρεία παγκοσμίως »
Μετά την παρουσίαση οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν cocktails και finger food στους μοναδικούς χώρους του ιστορικού κτηρίου της Γαλλικής Πρεσβείας και να συζητήσουν τις τελευταίες εξελίξεις του λιανεμπορίου στη χώρα μας. To μενού επιμελήθηκε εξ ’ολοκλήρου ο διεθνώς αναγνωρισμένος σεφ της Γαλλικής Πρεσβευτικής Κατοικίας Jean-Marie Hoffmann.
Οι διαρθρωτικές αλλαγές έχουν τεθεί σε εφαρμογή από την 1η Ιουνίου σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο και σηματοδοτούν μια νέα εποχή για την Danone στην Ελλάδα.
Τηρώντας πάντα τη δέσμευση της να προσφέρει υγεία μέσω των προϊόντων της, η Danone, πλησιάζει όσο ποτέ τον καταναλωτή και τις ανάγκες του θέτοντας ως στόχο την κάλυψη των αναγκών του και τη δημιουργία νέων, πιο βιώσιμων διατροφικών συνηθειών.