Με αύξηση πωλήσεων αλλά και σημαντική κερδοφορία ολοκλήρωσε την περσινή χρονιά η βιομηχανία τροφίμων Παπαδοπούλου. Παράλληλα, η εταιρεία κατάφερε να ενισχύσει τη θέση σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται παρά τις δυσκολίες στην κατανάλωση από την επιβολή των capital controls. Ειδικότερα, οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν στα 135,6 εκατ. έναντι 133,7 εκατ. ευρώ το 2014, εμφανίζοντας άνοδος 1,42%, ενώ τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 10,6 εκατ. έναντι 11,3 εκατ. ευρώ το 2014 (μείωση σχεδόν 8%).
Όσον αφορά στους υπόλοιπους δείκτες, το σύνολο του Ενεργητικού υποχώρησε στα 155 εκατ. από 169,2 εκατ. ευρώ, ενώ βελτίωση παρουσίασαν τα ίδια κεφάλαια, τα οποία έφθασαν στα 83,2 εκατ. από 81,4 εκατ. ευρώ. Σημαντική μείωση περίπου 18% εμφανίζουν οι υποχρεώσεις, οι οποίες περιορίστηκαν σε 71,7 εκατ. ευρώ από 87,8 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με την εταιρεία, την περσινή χρονιά διατήρησε την πορεία στον τομέα της μπισκοτοποιίας, με νέα προϊόντα προστιθέμενης αξίας, ενώ συνέχισε την επιτυχημένη πορεία της στον χώρο του συσκευασμένου ψωμιού με τις μάρκες «Χωριανό», «Γεύση²» και «Αρχαία Σπορά με Δίκοκκο Σιτάρι». Στον τομέα των αρτοσκευασμάτων, κατέλαβε τη δεύτερη θέση παραμένοντας ωστόσο πρώτη δύναμη στην κατηγορία της Premium Φρυγανιάς, ενώ ενίσχυσε τους όγκους και το μερίδιό της στην κατηγορία μπάρες δημητριακών με τη μάρκα «Digestive Bars».
Παράλληλα, συνέχισε τις προσπάθειες διείσδυσης με επώνυμα προϊόντα στα σούπερ μάρκετ του εξωτερικού, εστιάζοντας στις αγορές της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής. Η Ε.Ι. Παπαδόπουλος διαθέτει τέεσσερα εργοστάσια σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Βόλο και Οινόφυτα, μία κεντρική αποθήκη ετοίμων προϊόντων στην περιοχή του Ασπροπύργου και απασχολεί περίπου 1.200 εργαζόμενους.