Ειδήσεις
Home / Retail / E-commerce: Αύξηση πωλήσεων κατά 43,6% στη φετινή Black Friday

E-commerce: Αύξηση πωλήσεων κατά 43,6% στη φετινή Black Friday

Εκτίναξη της ζήτησης στο ηλεκτρονικό κανάλι κατά την τελευταία εβδομάδα του Νοεμβρίου πιστοποιεί με νέα έρευνα του ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ως απόρροια αφενός των lockdowns αλλά και της ωρίμανσης της εν λόγω αγοράς.

Σύμφωνα με έρευνα του  Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), η αξία των Online αγορών παρουσίασε αύξηση κατά 154,9% στην στο διάστημα 21 -27 Νοεμβρίου σε σχέση με τον μέσο όρο των προηγούμενων 8 εβδομάδων του 2020 (μέσα Σεπτέμβρη- μέσα Νοέμβρη 2020).

Το διάστημα 21-27 Νοεμβρίου οπότε εκδηλώθηκαν και οι περισσότερες προσφορές ο τζίρος αυξήθηκε κατά 73,5% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, ενώ την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου η αύξηση τζίρου εκτιμάται σε 43,6%. Υπενθυμίζεται ότι το 2019 η Black Friday ήταν στις 29/11, ωστόσο η εβδομαδιαία σύγκριση είναι ακριβέστερη, μια και φέτος όπως και πέρυσι, οι προσφορές είχαν εβδομαδιαία διάρκεια.

Σύμφωνα και πάλι με την ανάλυση του GRECA,  φέτος καταγράφηκε  ιδιαίτερα υψηλή επισκεψιμότητα, αυξημένη κατά 78,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή εβδομάδα σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων των μηχανών σύγκρισης τιμών, καθότι οι καταναλωτές αναζητούσαν σε αυτές τις καλύτερες εκπτώσεις. Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι προσφορές άγγιξαν έως και το 79%  σε κατηγορίες προιόντων τεχνολογίας, ειδών σπιτιού, μόδας, ψυχαγωγίας και αθλητισμού, υγείας και ομορφιάς, παιδικών και βρεφικών ειδών, αυτοκίνησης και μοτοκίνησης και επαγγελματικών ειδών.

Η έρευνα διενεργήθηκε από τον GR.EC.A. σε συνεργασία με τις μηχανές σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group.

Τα στοιχεία αντλήθηκαν από 6.603 eshops με τα οποία συνεργάζεται το Skroutz και από 2.529 eshops με τα οποία συνεργάζεται το BestPrice.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Μαΐου της διοίκησης του GR.EC.A., οι οποίες περιλαμβάνονται στην ετήσια έκθεση του eCommerce Europe, το 2020 η αξία των online αγορών προϊόντων και υπηρεσιών από Έλληνες καταναλωτές σε ελληνικά και διεθνή e-shops θα παρουσιάσει ρυθμό ανάπτυξης 42,7% και θα προσεγγίσει σε συνολική αξία τα 10,7 δις.ευρώ, μια πρόβλεψη η οποία σχηματίστηκε προ των εξελίξεων που έφερε η πανδημία και το δεύτερο lockdown στο λιανεμπόριο.