Δυναμικά συνεχίζεται η προβολή της διαφημιστικής καμπάνιας της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, η οποία εμπλουτίζεται με τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ, επιδιώκοντας να αναδείξει εντονότερα και αμεσότερα στο ευρύ κοινό τους στόχους και το ιδεολογικό περιεχόμενο της Κοινότητας των αμιγώς Ελληνικών, παραγωγικών επιχειρήσεων.
Ειδικότερα, η επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, που φέρει την υπογραφή της Cream, συνεχίζεται έπειτα από τη σημαντική παρουσία σε 100 στάσεις λεωφορείων σε όλη την Αττική καθώς και την προώθησή του σποτ στα digital μέσα, όπως το YouTube. Ταυτόχρονα, τα περισσότερα από 60 Μέλη, μέσα από τα δικά τους social media έχουν επικοινωνήσει στο κοινό το νέο, διαφημιστικό σποτ της Πρωτοβουλίας. Παράλληλα, με το μότο «Πρώτη φορά ενωθήκαμε και γίναμε παράδειγμα» η Πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ προχωρά επιπλέον σε τηλεοπτική και ραδιοφωνική καμπάνια. Μέσω της χρήσης «δυνατών» εικόνων και συναισθηματικού λόγου επικοινωνείται άμεσα στον καταναλωτή ότι οι εταιρίες-Μέλη της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ ενώνουν τις δυνάμεις τους και στηρίζουν τον Έλληνα Πολίτη, ενισχύοντας την οικονομία του τόπου.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι οι αξίες και το όραμα της Πρωτοβουλίας, επικοινωνούνται πλέον άμεσα στον Έλληνα καταναλωτή, με στόχο την περαιτέρω αναγωρισιμότητα του σήματος ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ που φέρουν τα πιστοποιημένα προϊόντα των Μελών της.