Το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Top Export Company Brand και δύο Ασημένια στις κατηγορίες Τop Greek Export Company και Top Branded Export Product απέσπασε η ΔΩΔΩΝΗ, η κορυφαία γαλακτοβιομηχανία της Ηπείρου, στο πλαίσιο των φετινών Greek Export Awards 2016, στα οποία συμμετείχαν συνολικά 30 εταιρείες από διάφορους κλάδους.
Οι συγκεκριμένες διακρίσεις ήρθαν ως αποτέλεσμα του διαρκούς στρατηγικού πλάνου που εφαρμόζει η εταιρεία για την αναβάθμιση του ελληνικού brand ΔΩΔΩΝΗ εντός κι εκτός Ελλάδας. Παράλληλα, εκτιμάται ότι επιβεβαιώνουν τη σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα που διατηρεί η εταιρεία για περισσότερα από 30 χρόνια, αποτελώντας πλέον περήφανο πρεσβευτή της ελληνικής διατροφής σε 42 χώρες και στις 5 Ηπείρους, όπου ταξιδεύουν καθημερινά τα αγνά γαλακτοκομικά προϊόντα ΔΩΔΩΝΗ, έχοντας κερδίσει τη δική τους μοναδική θέση στο τραπέζι και την προτίμηση των διεθνών καταναλωτών χάρη στην εξαιρετική τους ποιότητα, την υψηλή θρεπτική τους αξία, την πλούσια γεύση τους και τον αμιγώς ελληνικό τους χαρακτήρα.
Ο Διευθυντής Εξαγωγών της ΔΩΔΩΝΗ, κ. Βασίλης Βροχίδης δήλωσε σχετικά: «Είναι μεγάλη τιμή και χαρά για όλους εμάς στη ΔΩΔΩΝΗ να διακρινόμαστε με τρία βραβεία στο φετινό θεσμό των Greek Export Awards ως μία από τις κορυφαίες εξαγωγικές εταιρείες στην Ελλάδα. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που σήμερα εξάγουμε επώνυμα ελληνικά προϊόντα «Δωδώνη» σε 42 χώρες του κόσμου, αποτελώντας πρεσβευτές της αυθεντικής ελληνικής γεύσης, και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να διαθέτουμε τα αγαπημένα προϊόντα ΔΩΔΩΝΗ σε όλον τον κόσμο, μεταφέροντας αξίες που συνδέονται άρρηκτα με αυτά, όπως η παράδοση, η ποιότητα, η αγνότητα, το μεράκι, η υπευθυνότητα και η αυθεντική ελληνική γεύση.»
Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Athenaeum InterContinental και την παρακολούθησαν πάνω από 300 στελέχη της αγοράς. Ο θεσμός διοργανώθηκε φέτος για 5η συνεχή χρονιά, με στόχο να επιβραβεύσει τους ανθρώπους, τις ιδέες και τις συνεργασίες μεταξύ των κορυφαίων εξαγωγικών επιχειρήσεων της Ελλάδας, αναδεικνύοντας τα «φωτεινά» παραδείγματα του επιχειρείν, τις νέες τεχνολογίες και την ποιοτική αναβάθμιση των προϊόντων νέας γενιάς που διεισδύουν αποτελεσματικότερα στις ιδιαίτερα απαιτητικές συνθήκες των κανόνων διεθνούς εμπορίου.