Ένα έγγραφο δημιουργείται κάθε 6 λεπτά και 1 έγγραφο χάνεται κάθε 6 μήνες στις μικρές επιχειρήσεις (ομάδα 1-5 εργαζομένων). Στις μεσαίες επιχειρήσεις (ομάδες 5-35 εργαζομένων) 1 έγγραφο δημιουργείται κάθε 3 λεπτά και 1 έγγραφο χάνεται κάθε μήνα και στις μεγάλες επιχειρήσεις (εκατοντάδες εργαζομένων) 1 έγγραφο χάνεται κάθε 6 έως 12 δευτερόλεπτα.
Αυτό αναφέρθηκε σε πρόσφατη εκδήλωση όπου ανακοινώθηκε η νέα συνεργασία των εταιρειών Modus με την IID και τη Fujitsu, με βάση διεθνή στοιχεία από έρευνα της Grove Communications.
Η συνεργασία “Digital Office Alliance” έχει σκοπό την αυτοματοποίηση διαδικασιών και τη μηδενική χρήση χαρτιού, μέσω της επιλογής σαρωτή (Fujitsu), του λογισμικού OCR και Data Capture (Abbyy) και της πλατφόρμας διαχείρισης εγγράφων (Πάπυρος).
Επίσης, όπως προκύπτει από τα στοιχεία με βάση έρευνα IDC Research, το 80% του χρόνου ενός μάνατζερ δαπανάται στη συγκέντρωση πληροφοριών για λήψη απόφασης, το 50% των προσπαθειών αναζήτησης πληροφοριών είναι επιτυχημένες ενώ το 25% των επιχειρησιακών εγγράφων είναι σε λάθος σημείο και δε βρίσκονται ποτέ, οπότε υπολογίζεται ότι με την καθολική χρήση ηλεκτρονικής διαχείρισης εγγράφων θα υπάρχει εξοικονόμηση χρόνου 90% στην αναζήτηση, αρχειοθέτηση και διακίνηση εγγράφων,85% στην εξοικονόμηση χρημάτων για εκτυπώσεις, διακίνηση και αποθήκευση και 90% στην εξοικονόμηση χώρου (μείωση όγκου αρχείου, χώροι γραφείων άλλοι αποθηκευτικοί χώροι).
Οι συμμετέχοντες στην εκδήλωση (στελέχη της πληροφορικής και της διοίκησης ιδιωτικών και δημόσιων οργανισμών), ενημερώθηκαν για το πώς μέσα από την ολοκληρωμένη λύση που προσφέρει η Digital Office Alliance μπορεί να επιτευχθεί ένα paperless περιβάλλον.