Ειδήσεις
Home / Top Slider / Diageo Hellas: Νέα προϊόντα και ενίσχυση προωθητικών ενεργειών

Diageo Hellas: Νέα προϊόντα και ενίσχυση προωθητικών ενεργειών

Στην κυκλοφορία νέων προϊόντων και την ενίσχυση των προωθητικών ενεργειών, επικεντρώνεται η στρατηγική της Diageo στην ελληνική αγορά στα χρόνια της οικονομικής κρίσης. Όπως ανέφεραν χθες στελέχη της εταιρείας σε εκπροσώπους των ΜΜΕ, παρά την κατακόρυφη κάμψη της κατανάλωσης (κατά 50% περίπου) που σημείωσαν τα αλκοολούχα ποτά και την άνοδο του κόστους λειτουργίας, η Diageo συνέχισε να επενδύει σημαντικά κεφάλαια στην Ελλάδα, πιστεύοντας στις προοπτικές αλλά και τις μακροπρόθεσμες δυνατότητες της.

Όπως αναφέρθηκε, η εταιρεία ενέτεινε τις προσφορές και τις εκπτώσεις προς το λιανεμπόριο και δεν σταμάτησε να εμπλουτίζει τη γκάμα της, με νέες ετικέτες σε όλες τις κατηγορίες, μεταξύ των οποίων τα premium ή αλλιώς reserve ποτά, τα οποία εμφανίζουν εντυπωσιακή ανάπτυξη παρότι πωλούνται ακριβότερα. Τα reserve ποτά συνεισφέρουν πλέον το 18% του τζίρου της Diageo Hellas όταν πριν από μερικά χρόνια δεν υπερέβαιναν το 2% με 3%. Η εταιρεία συνεχίζει να διατηρεί τα πρωτεία στην αγορά, χάρη στο ισχυρό χαρτοφυλάκιο αλλά και την συνεχή παρακολούθηση των νέων τάσεων.

Οι εκπρόσωποι της εταιρείας Diageo εξέφρασαν τον έντονο προβληματισμό τους για την υπερφορολόγηση του κλάδου αλλά και τις διαστάσεις που έχει λάβει το λαθρεμπόριο αλκοολούχων ποτών, κυρίως από την Βουλγαρία που η φορολογία είναι κατά 450% χαμηλότερη από την Ελλάδα. Υπολογίζεται πως το λαθρεμπόριο ποτών καταλαμβάνει πλέον το 1/5 της συνολικής κατανάλωσης, κοστίζοντας απώλειες εσόδων στο κράτος που εκτιμώνται σε 130 εκατ. ευρώ μόνο από απώλειες ΕΦΚ.

Από το 2008 έως το 2015 η αγορά έχει χάσει το 50% του όγκου των πωλήσεών της ενώ έχει μειωθεί 40% η παραγωγή εγχώριων ποτών. Μόνο το 2015 η αγορά μειώθηκε 10%, πέρυσι εκτιμάται ότι η μείωση ήταν χαμηλή μονοψήφια, ενώ για τη φετινή χρονιά τα στελέχη της Diageo εκτιμούν ότι θα υπάρξει αύξηση της κατανάλωσης ως αποτέλεσμα της αύξησης του τουριστικού ρεύματος.