Ειδήσεις
Home / Retail / Delhaize: Δημοσίευσε τον εταιρικό κοινωνικό απολογισμό

Delhaize: Δημοσίευσε τον εταιρικό κοινωνικό απολογισμό

Τον εταιρικό κοινωνικό απολογισμό του για το 2014 δημοσίευσε ο όμιλος Delhaize. O Εταιρικός Κοινωνικός Απολογισμός, που αποτελεί την όγδοη ετήσια αξιολόγηση της απόδοσης του oμίλου Delhaize, παρουσιάζει την πρόοδο προς την επίτευξη του στόχου  του oμίλου, που είναι να ηγείται σε θέματα αειφορίας σε όλες τις τοπικές αγορές που δραστηριοποιείται μέχρι το 2020.

Ο Εταιρικός Κοινωνικός Απολογισμός, εκτός από μια συνολική ενημέρωση, περιλαμβάνει επίσης ενότητες για καθεμία από τις συνεργαζόμενες εταιρείες του Ομίλου σε Β. Αμερική, Ευρώπη και Ινδονησία.

 

Όσον αφορά την ΑΒ Βασιλόπουλος, επικεντρώνεται στην εξέλιξη των προγραμμάτων που εφαρμόζει , τα οποία αφορούν:

  • τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, με αναφορές στο πρόγραμμα βιώσιμής αλιείας, την προώθηση των τοπικών προϊόντων κτλ,
  • τη μείωση των απορριμμάτων της, με αναφορές στα μέτρα που λαμβάνει για τη μείωση του ενεργειακού της αποτυπώματος, τις ενέργειες ανακύκλωσης που υλοποίει κτλ
  • την αντιμετώπιση του υποσιτισμού με αναφορές στα προγράμματα «52 εβδομάδες, 52 δράσεις σίτισης και φροντίδας σε όλη την Ελλάδα», «Ημέρα Εθελοντισμού των εργαζομένων ΑΒ» κτλ

 

Ο κ Frans Muller, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Delhaize δήλωσε: «Πολλά από τα πράγματα που κάνουν την εταιρία μας πιο δυνατή σε θέματα Αειφορίας είναι και αυτά που μας βοηθούν να εξυπηρετούμε καλύτερα τους πελάτες μας, να είμαστε καλοί εργοδότες και, τελικά, να γινόμαστε μια καλύτερη εταιρία”.

Ο Marc Croonen, Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού του Ομίλου Delhaize – EVP ΗR, Εσωτερικής Επικοινωνίας & Αειφορίας, ανέφερε ότι ο Όμιλος έχει σημειώσει σταθερή πρόοδο όσον αφορά στους στόχους Αειφορίας για το 2014 και αυτό είναι το αποτέλεσμα της έμφασης που δίνεται στην ομαδική εργασία. Ενώ, για το 2015, αναφέρει ότι η αποστολή της εταιρίας είναι ξεκάθαρη: «Θέλουμε να εστιάσουμε στην ανάπτυξη ακόμα πιο συγκεκριμένων στρατηγικών για τη βελτίωση της διατροφικής αξίας των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας μας, καθώς και στην προώθηση της ευημερίας των συνεργατών μας».