Η υγεία, η ευεξία, η τεχνολογία, η ευκολία και η απόλαυση αναμένεται να αποτελέσουν τις βασικές πλατφόρμες καινοτομίας για το 2016, σύμφωνα με όσα αναφέρουν οι αναλυτές της Canadean. Ειδικότερα, τα σημεία που εντοπίζουν είναι τα εξής:
- Φυτική και όχι ζωική πρωτεΐνη
Η πρωτεΐνη για αρκετά χρόνια αποτέλεσε έναν “σούπερ σταρ” για τη βιομηχανία τροφίμων, ωστόσο πολλά… σύννεφα έχουν κάνει την εμφάνισή τους πάνω από την πρωτεΐνη ζωικής προέλευσης. Μέρος της υποστήριξης για την φυτική πρωτεΐνη προέρχεται από μια ασυνήθιστη πηγή, τους χορτοφάγους αθλητές, μια τάση που εκτιμάται ότι θα μπορούσε να συνδέσει την χρήση των φυτικών πρωτεϊνών με τις αθλητικές επιδόσεις. Το… άστρο των φυτικών πρωτεϊνών αναμένεται ότι θα αρχίσει να ανατέλλει το 2016.
- Το λίπος επιστρέφει
To λίπος αποτελεί το πλέον στοχοποιημένο, βλαπτικό συστατικό για την υγεία τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, το λίπος σήμερα προωθείται ως συστατικό για τη βελτίωση της υγείας σε κατηγορίες που δεν θα περιμέναμε, όπως το εμφιαλωμένο νερό. Το λειτουργικό εμφιαλωμένο νερό, FATwater, αποτελεί ένα πρόσφατο λανσάρισμα στις ΗΠΑ, που περιέχει τριγλυκερίδια μέσης αλυσίδας (MCTs), προερχόμενο από λάδι καρύδας.
- Τα «σκληρά» αναψυκτικά
Καλύπτοντας το κενό μεταξύ των υπερβολικά γλυκών “alcopops” και των πιο σοφιστικέ ποτών, όπως η μπύρα, το κρασί ή τα κοκτέιλ, τα “σκληρά αναψυκτικά” θα είναι μια τάση για θα παρακολουθήσουμε το 2016.
- Η νέα ρουτίνα προσωπικής φροντίδας
Οι συνήθειες προσωπικής φροντίδας γίνονται όλο και πιο λεπτομερείς και συγκεκριμένες, ανάλογα με την ώρα της ημέρας, την περίσταση ή ακόμα και την τοποθεσία, αναμορφώνοντας καινοτόμα την συγκεκριμένη αγορά. Η τάση των νεότερων καταναλωτών να αλλάζουν στυλ ή εμφάνιση με βάση την ώρα της ημέρας θα πρέπει να παρέχει πρόσφορο έδαφος για καινοτομία σε νέες συνήθειες προσωπικής φροντίδας το 2016.
- Τρόφιμα που μπορείτε να πιείτε
Οι πρόσφατες καινοτομίες, όπως η πόσιμη σκόνη φιστίκι και η επέκταση της καινοτομίας σε πόσιμες σούπες, που γεμίζουν το κενό μεταξύ σούπας και smoothies δείχνουν ότι η έννοια πόσιμο γεύμα μπορεί να είναι μια ιδέα της οποίας ο καιρός έχει έρθει το 2016.
- Το μικρό είναι όμορφο
Τα μεγάλα brands δεν έχουν πλέον την ίδια απήχηση. Οι καταναλωτές δείχνουν την αυξανόμενη προτίμησή τους για τις μικρότερες μάρκες και προϊόντα από μικρότερες εταιρείες. Θα δούμε περισσότερα λανσαρίσματα νέων προϊόντων το 2016 που θα προσπαθούν να μην φαίνονται πολύ επεξεργασμένα ή μαζικής παραγωγής.
- Υποδεχτείτε τους GMO’s 2.0
Οι γενετικά τροποποιημένοι οργανισμοί (ΓΤΟ) αποτέλεσαν αντικείμενο διαμάχης από την ημέρα δημιουργίας τους. Ωστόσο, η μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, η μείωση των αποβλήτων τροφίμων και η πιο αποτελεσματική χρήση των φυσικών πόρων, μετατρέπουν σε ολοένα και πιο “πράσινη” υπόθεση τους ΓΤΟ νέας γενιάς.
- Ξινό αντί για γλυκό
Η ξινή γεύση θα μπορούσε να είναι η επόμενη μεγάλη τάση γεύσης σε τρόφιμα και ποτά, με την ξινή γεύση να διεισδύει σε όλες τις κατηγορίες, από τα γλυκά και τη μπύρα, μέχρι τα λαχανικά.
- Προσιτή πολυτέλεια
Οι καταναλωτές αναζητούν μικρές, προσιτές διατροφικές απολαύσεις, οι οποίες ωστόσο συνεχίζουν να τους δημιουργούν αισθήματα ενοχής. Τώρα υπάρχει μια λύση σε αυτό το δίλλημα. H προσθήκη νέων υγιεινών, “better for you” συστατικών σε αυτά τα τρόφιμα, είναι μια νέα τάση που κερδίζει έδαφος.
10. Ομορφιά αντιρρύπανσης
Αναζητήστε την καινοτομία στη φροντίδα του δέρματος και την περιποίηση των μαλλιών σε προϊόντα που έχουν σχεδιαστεί για την αντιμετώπιση της ρύπανσης σε αστικά περιβάλλοντα. Θα μπορούσαμε να δούμε ακόμα και συγκεκριμένες λύσεις περιποίησης για την αντιμετώπιση της εσωτερικής ή εξωτερικής ρύπανσης του αέρα.