Ειδήσεις
Home / Top Slider / Danone (Γαλλία): Πτώση πωλήσεων -Ενίσχυση core business

Danone (Γαλλία): Πτώση πωλήσεων -Ενίσχυση core business

Ο γαλλικός κολοσσός γαλακτοκομικών προϊόντων Danone SA, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις στο α΄ τρίμηνο υποχώρησαν 3%, καθώς η άνοδος του ευρώ έπληξε τα έσοδα στις αναδυόμενες αγορές, που δραστηριοποιείται.

Ειδικότερα, η εταιρεία, η οποία παρασκευάζει το γιαούρτι Activia και το νερό Evian, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της υποχώρησαν στα 5,3 δισ. ευρώ από τα 5,5 δισ. ευρώ. Ωστόσο εάν αφαιρεθούν ωστόσο τα έκτακτα, οι πωλήσεις likeforlike αυξήθηκαν κατά 3,5%, καθώς και οι τέσσερις επιχειρηματικές μονάδες (business units) της εταιρείας κατέγραψαν αύξηση.

Οι πωλήσεις φρέσκου γάλακτος, οι οποίες αντιστοιχούν στο ήμισυ περίπου των εσόδων του ομίλου, αυξήθηκαν 2,3% στα 2,7 δισ. ευρώ σε συγκρίσιμη βάση έναντι της αντίστοιχης περιόδου του προηγουμένου έτους.

Τα έσοδα α΄ τριμήνου από τις δραστηριότητες νερού, αυξήθηκαν κατά 3,9% σε συγκρίσιμη βάση, φθάνοντας το 1 δισ. ευρώ. Η Danone επιβεβαίωσε τους στόχους για το σύνολο της χρήσης, αλλά προειδοποίησε και πάλι ότι το οικονομικό περιβάλλον θα παραμείνει δύσκολο φέτος. Επίσης τόνισε ότι η αύξηση του κόστους των πρώτων υλών επίσης θα συνεχίσει να επηρεάζει την αύξηση των πωλήσεων κατά τη διάρκεια του 2016.

Ο διευθύνων σύμβουλος, Emmanuel Faber, ο οποίος ανέλαβε τα ηνία τον Οκτώβριο του 2014, έχει δεσμευτεί να επιτύχει «ισχυρή, κερδοφόρα και βιώσιμη ανάπτυξη», μέχρι το 2020. Για το λόγο αυτό αξιολογεί τις επιχειρήσεις της Danone στην Κίνα και αναδιαρθρώνει τη μονάδα φρέσκων γαλακτοκομικών, μειώνοντας κόστη και εστιάζοντας στις πιο δημοφιλείς μάρκες.