Ο γαλλικός όμιλος γαλακτοκομικών Danone SA, ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων για το δ΄ τρίμηνο, όπως και για το σύνολο του 2015, λόγω της βελτίωσης των επιδόσεων στη νέα της μονάδα γαλακτοκομικών προϊόντων στις ΗΠΑ, αλλά και λόγω της ανάπτυξης στις μονάδες πώλησης νερού και βρεφικής διατροφής.
Η εταιρεία, στα brands της οποίας περιλαμβάνονται τα Actimel και Activia, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Δεκεμβρίου, αυξήθηκαν 2,2% στα 5,38 δισ. ευρώ από το προηγούμενο έτος, παρά το ότι έχει πληγεί από τις κινήσεις των νομισμάτων.
Για το 2015 η Danone ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 1,28 δισ. ευρώ, υψηλότερα από τα 1,12 δισ. ευρώ πέρυσι, λόγω του χαμηλότερου κόστους και των βελτιωμένων πωλήσεων. Σημειώνεται ότι για το 2016 η εταιρεία στοχεύει σε ανάπτυξη πωλήσεων like-for-like μεταξύ 3% και 5%.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Emmanuel Faber, δήλωσε ότι “το 2016, σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο που παραμένει ασταθές, η Danone θα συνεχίσει να επενδύει στα brands της και θα σηματοδοτήσει ένα περαιτέρω σημαντικό βήμα για την ανάπτυξη ενός ισορροπημένου μοντέλου μιας ισχυρής, κερδοφόρας και βιώσιμης ανάπτυξης”.