Ειδήσεις
Home / Top Slider / Danone: Αύξηση πωλήσεων κατά 4,2% στο 3ο τρίμηνο

Danone: Αύξηση πωλήσεων κατά 4,2% στο 3ο τρίμηνο

Ο γαλλικός κολοσσός των γαλακτοκομικών, Danone, ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων για το τρίτο τρίμηνο του 2015, η οποία ενισχύθηκε από την ισχυρή επίδοση στην Ευρώπη και την αύξηση των μεριδίων των κατηγοριών εμφιαλωμένου νερού και παιδικών τροφών, στο σύνολο των πωλήσεων.

Η εταιρεία, της οποίας τα εμπορικά σήματα περιλαμβάνουν τα Actimel και Activia, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου αυξήθηκαν κατά 4,2% σε σχέση με πέρυσι, φθάνοντας στα 5,6 δισ. ευρώ.

Όπως αναφέρει το MarketWatch, η αύξηση των πωλήσεων δείχνει ότι η Danone έχει σημειώσει πρόοδο μετά από μια σειρά από προβλήματα κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, συμπεριλαμβανομένων των επιπτώσεων της βραδείας ανάπτυξης στην Ευρώπη και των κινδύνων σε σχέση με την ασφάλεια των τροφίμων στην Ασία.

Ο Emmanuel Faber, που ανέλαβε τα ηνία της εταιρείας τον Οκτώβριο του περασμένου έτους, έχει υποσχεθεί να επιστρέψει η Danone στη βιώσιμη ανάπτυξη, επανεξετάζοντας τις δραστηριότητές της στην Κίνα και προχωρώντας σε αναδιάρθρωση του τομέα των φρέσκων γαλακτοκομικών.

Η ισχυρή ανάπτυξη στις κατηγορίες των παιδικών τροφών, των εμφιαλωμένων νερών και της ιατρικής διατροφής κατά την συγκεκριμένη περίοδο, ανέστρεψε την πτώση κατά 3% που παρουσίασε η κύρια κατηγορία δραστηριότητας, των φρέσκων γαλακτοκομικών, η οποία έχει πληγεί από την αύξηση της τιμής του γάλακτος κατά τα τελευταία δύο χρόνια.

Η Danone διατήρησε την πρόβλεψή της για αύξηση της τάξης του 4-5% στα συνολικά έσοδα του 2015.