Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Creta Farm: Αύξηση πωλήσεων και μεριδίων

Creta Farm: Αύξηση πωλήσεων και μεριδίων

Παρά τις δυσχερείς εξελίξεις και τα εμπόδια του οικονομικού περιβάλλοντος η Creta Farms κατάφερε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά να επιτύχει αύξηση των πωλήσεων της με ταυτόχρονη αύξηση του μεριδίου αγοράς, σύμφωνα με όσα αναφέρονται σε ανακοίνωση της εταιρείας.

Οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε 50,4 εκ. € εμφανίζοντας αύξηση 5,2% σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2014. Τα αντίστοιχα μεγέθη για τη μητρική εταιρεία ανήλθαν σε 50,1 εκ. € την περίοδο του 2015 και 47,8 εκ. € την αντίστοιχη περίοδο του 2014, ήτοι αυξημένα κατά 5%, γεγονός που δεδομένης της δυσμενούς οικονομικής κατάστασης αποδεικνύει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα προϊόντα της εταιρείας.

Σημαντικός μοχλός ανάπτυξης παραμένει η καινοτόμα σειρά προϊόντων «ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ» που συνεχίζει να καταγράφει δυναμική παρουσία στην αγορά, η δημιουργία νέας σειράς προϊόντων, με πιο σημαντικό το «ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ κοτόπουλο ψητό» καθώς και η αύξηση του δικτύου διανομών μας. Με αυτόν τον τρόπο μερίδιο του brand «ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ» ανήλθε σε 14,5% σε αξία (IRI), ενώ το στο σύνολο της εταιρείας ενισχύθηκε το μερίδιο (YTD Ιούνιος) σε 25,5% σε αξία, πλέον 1,2 μονάδες σε σχέση με το 2014 και Ιούνιο MTD σε 26,4%.

Παράλληλα, η αγορά των αλλαντικών κινήθηκε +4,1% έναντι του προηγούμενου έτους, ενώ η εταιρεία αναπτύχθηκε με ρυθμούς +9,4%. Το EBITDA του Ομίλου ανήλθε σε 5,3 εκ. €, έναντι 7,1 εκ. € το 2014 σημειώνοντας περιθώριο 10,4%. Τα αντίστοιχα μεγέθη της εταιρείας ανήλθαν σε 5,4 εκ. € για την περίοδο 1/1-30/6/2015 έναντι 7,0 εκ. € την αντίστοιχη περίοδο του 2014, με την διαφορά να προκύπτει από την ασφαλιστική αποζημίωση που έλαβε η εταιρεία το 2014.

Ο κ. Εμμανουήλ Δομαζάκης, Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε: «Τα αποτελέσματα του α’ εξαμήνου του έτους, επηρεάστηκαν από την αβεβαιότητα τόσο του πολιτικού όσο και του οικονομικού περιβάλλοντος αλλά και της αδυναμία πρόβλεψης για την επίτευξη συμφωνίας με τους θεσμούς, Στην Ελλάδα διευρύναμε εκ νέου το μερίδιο αγοράς μας ενώ προχωρήσαμε και με το λανσάρισμα νέων προϊόντων ενισχύοντας σημαντικά την προϊοντική μας γκάμα και ικανοποιώντας παράλληλα μια ακόμα μεγαλύτερη ομάδα καταναλωτών. Σε διεθνές επίπεδο η δραστηριότητα μας στην Αυστραλία μέσω της Primo Smallgoods συνεχίζεται με μεγάλη επιτυχία ενώ κερδίσαμε μερίδιο αγοράς πέραν του 3% μέσα σε λίγους μήνες από το λανσάρισμα των προϊόντων μας».

Ο κ. Κωνσταντίνος Δομαζάκης, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε επίσης: «Παρά το δυσμενές εξάμηνο με σημαντική ύφεση στην Οικονομία, και με την επίδραση των capital controls στα τέλη του Ιουνίου, γεγονός που επηρέασε και την καταναλωτική δύναμη αλλά και τη δυνατότητα εισαγωγής πρώτων υλών, συνεχίσαμε να επενδύουμε στην έρευνα και ανάπτυξη με συνεχή προσήλωση στους στόχους μας για κερδοφόρα ανάπτυξη σε τοπικό και διεθνές επίπεδο».