Μία νέα digital καμπάνια τρέχει στο διαδίκτυο από την Coffee Island με τίτλο “ο καφές έγινε επιστήμη“, η οποία ενημερώνει τους καταναλωτές για τον καφέ. Οι τρεις βασικοί πυλώνες της καμπάνιας είναι το ‘corporate for consumers’, το ‘conceptual’ για την ενημέρωση σε θέματα ποιότητας του καφέ και το ‘how-to’ για τους ‘home barista,’ δηλαδή την εκπαίδευση σχετικά με την παρασκευή του καφέ στο σπίτι.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, με κύρια συστατικά τον επαγγελματισμό και την υπευθυνότητα, δημιουργώντας μία σειρά διαφημιστικών ταινιών που προβάλλονται στο facebook και το Youtube, η αλυσίδα των Coffee Island περνάει μηνύματα που την αντιπροσωπεύουν. Από τα πρώτα μηνύματα είναι:
“Kάθε φορά που κρατάς έναν καφέ Coffee Island, κρατάς στα χέρια σου ένα κομμάτι επιστήμης. Γιατί στα Coffee Island παίρνουμε τον καφέ στα σοβαρά. Οι άνθρωποί μας μιλάνε για το τι σημαίνει να είσαι αφοσιωμένος στην τελειότητα” και
“Εσείς βλέπετε έναν καφέ. Στην Coffee Island, όμως, είναι μια ολόκληρη επιστήμη! Οι άνθρωποι της Coffee Island μας ξεναγούν στο συναρπαστικό ταξίδι που κάνει ο αγαπημένος σου καφές μέχρι να φτάσει στα χέρια σου. Coffee Island. Ο καφές έγινε επιστήμη “.
Η digital καμπάνια που ξεκίνησε τον Μάιο θα συνεχιστεί μέχρι το Φθινόπωρο. Κάθε εβδομάδα θα δημοσιεύεται ένα σποτ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέχρι τα μέσα Ιουλίου. Η καμπάνια θα συνεχιστεί από τον Σεπτέμβριο με νέα βίντεο και θα ολοκληρωθεί στα μέσα Οκτωβρίου.