Με στόχο την μεγέθυνση της κατηγορίας των προϊόντων cola με στέβια και την ανάληψη ηγετικής θέσης σε αυτήν, η Coca-Cola παρουσίασε σήμερα, Τρίτη, τη νέα Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια.
Κυκλοφορώντας σε παγκόσμια πρώτη στην Ελλάδα, το νέο προϊόν θα παράγεται από την Coca-Cola Τρία Έψιλον στο mega-plant του Σχηματαρίου, το μεγαλύτερο εργοστάσιο εμφιάλωσης και διανομής αναψυκτικών και χυμών της χώρας. Από σήμερα αρχίζει η διάθεσή του στα ράφια καταστημάτων λιανικού εμπορίου, ενώ από αρχές Απριλίου, το νέο προϊόν θα διατίθεται και στην κυπριακή αγορά.
Το νέο προϊόν είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα της νέας παγκόσμιας στρατηγικής της εταιρείας, “Our Way Forward”, η οποία αποτελεί το όραμα της Coca-Cola για το μέλλον υπό τη διοίκηση του νέου CEO, James Quincey. Μια στρατηγική που έχει ως κεντρικό μέλημά της, τη μείωση της ζάχαρης και περισσότερες επιλογές.
Στο πλαίσιο αυτό, μέσα στο 2017 η Coca Cola θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα πολλά νέα προϊόντα, με έμφαση στη χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, στις μικρότερες συσκευασίες και στις νέες γεύσεις (συμπεριλαμβανομένων και νερών). Όπως επισημάνθηκε, τα αναψυκτικά light έχουν καλύτερη πορεία στην αγορά, σε σχέση με το σύνολο της αγοράς αναψυκτικών, που καταγράφει πτώση, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την Coca Cola zero, που το α’ τρίμηνο του 2017 παρουσιάζει αύξηση πωλήσεων 12%.
Όπως ανέφερε η Λίλιαν Νεκταρίου, νέα Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Hellas, με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα: «βασικός στόχος με το νέο προϊόν είναι να μεγαλώσει η κατηγορία και να επιστρέψουν οι καταναλωτές που έχουν φύγει από τα αναψυκτικά». Όπως ανέφερε η ίδια, σήμερα το μερίδιο της κατηγορίας cola με στέβια διαμορφώνεται στο 5% της αγοράς cola και εκτιμάται ότι μπορεί να αυξηθεί στο 10%-15% σε ορίζοντα τριετίας.
Στον ίδιο χρονικό ορίζοντα, η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι τα αναψυκτικά light θα καταλάβουν το 50% του συνολικού πορτφόλιο προϊόντων, από 35% που είναι σήμερα.
Σημειώνεται ότι η Coca-Cola στην Ελλάδα ήδη προσφέρει 4 διαφορετικές επιλογές Coca-Cola και επιλογές με λίγες ή καθόλου θερμίδες για όλα τα βασικά αναψυκτικά της, όπως η Fanta και η Sprite.
Από την παρουσίαση της Coca-Cola Light το 1986, έχει προσφέρει στους Έλληνες καταναλωτές συνολικά 12 προϊόντα με μειωμένη ή καθόλου ζάχαρη, ενώ τα τελευταία δέκα χρόνια έχει μειώσει σχεδόν 20% τις θερμίδες στο σύνολο των αναψυκτικών της κατά μέσο όρο.
Η Λίλιαν Νεκταρίου, ανέφερε: «Είμαστε υπερήφανοι που η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα παγκοσμίως που παρουσιάζει τη νέα επιλογή Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με το γλυκαντικό από το φυτό Στέβια. Κι είμαστε ακόμη πιο περήφανοι που θα παράγεται στο mega-plant Σχηματαρίου. Η ενίσχυση των αναψυκτικών light με την προσθήκη της νέας Coca-Cola που πρωτοκυκλοφορεί στην Ελλάδα εντάσσεται στη νέα παγκόσμια στρατηγική της εταιρείας να προσφέρει περισσότερα προϊόντα χωρίς θερμίδες, ικανοποιώντας την επιθυμία που έχουμε οι περισσότεροι να περιορίζουμε τη ζάχαρη που καταναλώνουμε, χωρίς να θυσιάζουμε την υπέροχη γεύση. Η παγκόσμια πρώτη στην Ελλάδα του νέου προϊόντος Coca-Cola αντανακλά τη μακρά ιστορία της εταιρείας να καινοτομεί τοπικά. Σήμερα, το 75% των πιο επιτυχημένων μαρκών μας έχουν δημιουργηθεί σε διαφορετικές χώρες σε όλο τον κόσμο, και όχι κεντρικά».
Σημειώνεται ότι το νέο προϊόν θα υποστηριχθεί με μεγάλο πλάνο μάρκετινγκ.
Κυρέλα Πέτρου