Το λανσάρισμα του Fuze Tea στην Ευρώπη ξεκινάει η Coca-Cola Co, δεδομένου ότι πρόκειται για μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες της.
Ο εμφιαλωτής της εταιρείας, Coca-Cola European Partners, δήλωσε ότι το Fuze Tea θα κυκλοφορήσει στη Δυτική Ευρώπη και την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη από αυτό το μήνα. Η CCEP δήλωσε ότι το λανσάρισμα “αποδεικνύει τη στρατηγική της Coca-Cola να προσφέρει στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές” μέσω της εισαγωγής ποτών “νέας κατηγορίας”.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola, James Quincey, διορίστηκε πέρυσι και δεσμεύθηκε να μετατρέψει την εταιρεία σε “total drinks” παρασκευαστή, επιχειρώντας να επικεντρωθεί σε ποτά νέου τύπου, όπως λειτουργικά ποτά που βρίσκονται εκτός του παραδοσιακού ανθρακούχου χαρτοφυλακίου της Coca-Cola.
Το Fuze Tea είναι ένα μίγμα από γεύσεις φρούτων, βοτάνων, εκχυλίσματα τσαγιού και άλλα συστατικά και περιγράφεται ως “premium alternative” στην κατηγορία του κρύου τσαγιού. Κυκλοφόρησε αρχικά το 2012 σε 14 διεθνείς αγορές, καταγράφοντας ανάπτυξη δισεκατομμυρίων δολαρίων σε λιγότερο από τρία χρόνια, δήλωσε η Coca-Cola. Έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, με 14 έως 19 θερμίδες ανά 10cl ανάλογα με τη γεύση.
Μία από τις κύριες ευρωπαϊκές αγορές της θα είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, όπου η CCEP έχει δρομολογήσει μια εκστρατεία μάρκετινγκ GBP4m (5,4 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) που στοχεύει στους «απαιτητικούς» Millennials.
Το Fuze Tea θα είναι διαθέσιμο στο Ηνωμένο Βασίλειο σε φιάλες 40 cl PET on-the-go από τα μέσα Ιανουαρίου και πολυ-συσκευασίες φιαλών PET 4x40cl τον Μάρτιο.
Η Coca-Cola έχει ανακοινώσει ότι θα επαναλανσάρει το Fuze στις ΗΠΑ αυτό το μήνα, με το ντεμπούτο του Fuze Antioxidant & Vitamin Infused.