Ειδήσεις
Home / Top Slider / Coca Cola HBC: Προβλέπει αύξηση εσόδων – Ανοιχτή σε εξαγορές

Coca Cola HBC: Προβλέπει αύξηση εσόδων – Ανοιχτή σε εξαγορές

Αύξηση όγκου πωλήσεων σε ποσοστό 1,5% ετησίως, προβλέπει η διοίκηση της Coca Cola HBC AG, μέχρι το 2020, στο σύνολο των κατηγοριών μη αλκοολούχων ποτών που διαθέτει, ενώ θα κινηθεί πιο δραστήρια στον τομέα των εξαγορών την προσεχή πενταετία.

Αυτό αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, από την διοίκηση του ομίλου, σε ενημερωτική εκδήλωση για τους επενδυτές, που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο.

Σε ό,τι αφορά τη στρατηγική της σε βάθος πενταετίας, η διοίκηση της εταιρείας ανέφερε πως είναι μέσα στη στρατηγική της οι εξαγορές και η γεωγραφική επέκταση, σημειώνοντας χαρακτηριστικά: «Καθώς θα εξελισσόμαστε, και οι αγορές θα πηγαίνουν όλο και καλύτερα, θα είμαστε πιο δραστήριοι στις εξαγορές». Επίσης αναφέρθηκε πως «εάν και όταν υπάρχουν ευκαιρίες σε σχέση με τη γεωγραφική επέκταση και αυτές οι ευκαιρίες είναι κάτω από την ομπρέλα του να είναι συνεπής με τη στρατηγική της εταιρείας, ναι θα τα δούμε».

Η διοίκηση της εταιρείας ανέφερε σχετικά  με το μεσοπρόθεσμο ορίζοντα, ότι αναμένει ότι οι βελτιούμενες μακροοικονομικές και εμπορικές συνθήκες θα υποστηρίξουν την αύξηση του όγκου πωλήσεων σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε κατά την περίοδο μέχρι το 2020. Η εκτίμηση αυτή περιλαμβάνει μέση ετήσια αύξηση του όγκου πωλήσεων της συνολικής κατηγορίας μη αλκοολούχων έτοιμων προς κατανάλωση ποτών που θα αγγίζει το 1,5% στο σύνολο των αγορών που δραστηριοποιείται.

Επίσης οι μεσοπρόθεσμοι στόχοι της περιλαμβάνουν:

Μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης των εσόδων 4-5% σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση (2015: 2,9%)

Μείωση των συγκρίσιμων λειτουργικών εξόδων, ως ποσοστό επί των καθαρών εσόδων από πωλήσεις, στο 26 έως 27% (2015: 29,2%)

Βελτίωση του συγκρίσιμου περιθωρίου κέρδους στο 11% (2015: 7,5%)

Και διατήρηση του στόχου των κεφαλαιουχικών δαπανών στο εύρος 5,5-6,5% των καθαρών εσόδων.

Ο Δημήτρης Λόης, διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC επεσήμανε: «Κατά τη διάρκεια της τελευταίας πενταετίας, σε ένα δύσκολο μακροοικονομικό και εμπορικό περιβάλλον, έχουμε δημιουργήσει μία αποδοτικότερη και ισχυρότερη εταιρεία, έτοιμη για ανάπτυξη στο πλαίσιο των βελτιούμενων συνθηκών στις αγορές που δραστηριοποιούμαστε. Δραστηριοποιούμαστε σε ένα γεωγραφικά ισορροπημένο μείγμα αγορών, με θετικές προοπτικές, καθώς και συγκεκριμένα πλάνα ανάπτυξης. Αυτοί οι παράγοντες αντανακλώνται στους στόχους που παρουσιάζουμε και αναδεικνύουν την εμπιστοσύνη μας στις μεσοπρόθεσμες δυνατότητες της εταιρείας μας».