Σε δύο φάσεις θα υλοποιηθεί η είσοδος της Coca Cola 3E στην αγορά του καφέ, που σε τιμές χονδρικής αποτιμάται στο 1 δισ. ευρώ στην Ελλάδα. Αρχής γενομένης από τον τρέχοντα μήνα, η εταιρεία πρόκειται να τοποθετήσει το προϊόν του brand Costa Coffee, με αλεσμένο εσπρέσο σε 5 συσκευασίες. Η δεύτερη φάση τοποθετείται για τον ερχόμενο Σεπτέμβριο όπου θα λανσαριστεί και η κατηγορία εσπρέσο σε κάψουλες συμβατές με τις μηχανές Nespresso, της Nestle, που αποτελεί market leader στην κατηγορία του καφέ.
Η Coca Cola 3Ε στοχεύει σε μερίδιο αγοράς που σε βάθος διετίας θα είναι διψήφιο. Για να το πετύχει αυτό θα συνεργαστεί εκτός από τα σούπερ μάρκετ και με 1.500 ανεξάρτητα σημεία μαζικής εστίασης πανελλαδικά την προσεχή τριετία. Και αυτό γιατί το 60% της συνολικής αγοράς καφέ στην Ελλάδα αφορά στη μαζική εστίαση και το 40% εντός σπιτιού ή χώρων εργασίας. Ο μακροπρόθεσμος στόχος για την ανάπτυξη της Costa Coffee – όπως έχει τεθεί διεθνώς από την Coca Cola- είναι να καταστεί leader της αγοράς έως το 2030.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του τομέα, κ. Β. Βελισκιώτη, η Coca Cola Hellas δεν θα δημιουργήσει αυτόνομο δίκτυο λιανικής του brand, ακολουθώντας κεντρική απόφαση της Coca Cola να μη δημιουργήσει καταστήματα σε χώρες όπου δεν προϋπήρχε παρουσία. Η Costa Coffee, που δημιουργήθηκε το 1971 στη Βρετανία, αριθμεί σήμερα περισσότερα από 4.000 καταστήματα σε 32 χώρες όπου διαθέτει παρουσία.
Για τον όμιλο CCHBC η κατηγορία του καφέ αποτελεί βασική προτεραιότητα καθώς αποτελεί μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες δεξαμενές κερδοφορίας ανάμεσα στις εμπορεύσιμες κατηγορίες ροφημάτων. Συνάδει και με τη στρατηγική που έχει ακολουθήσει η CCHBC για τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της. Το 2019, η κατηγορία των αναψυκτικών εισέφερε το 69% των εσόδων, το νερό το 19%, οι χυμοί το 6%, το έτοιμο προς κατανάλωση τσάι το 3%, τα ενεργειακά ποτά το 2% και κάτω από 1% οι κατηγορίες των plant-based αναψυκτικών και ο καφές. Σύμφωνα με τη γενική διευθύντρια της Coca Cola Hellas, κ. Λίλιαν Νεκταρίου, τα τελευταία χρόνια έχουν λανσαριστεί 500 νέα προϊόντα, ενώ κατά την τελευταία 3τία στην Ελλάδα κυκλοφόρησαν 20 νέα προϊόντα.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρεία, αναφέρεται:
Η Ελλάδα καλωσορίζει το παγκόσμιο brand Costa Coffee και γίνεται μια από τις πρώτες χώρες του Ομίλου Coca-Cola HBC που διαθέτει τη μοναδική ποιότητα και εμπειρία των προϊόντων Costa Coffee στους Έλληνες καταναλωτές.
H Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Coca-Cola Hellas, ανοίγουν μια νέα σελίδα στην αγορά του καφέ στην Ελλάδα και διευρύνουν σημαντικά το χαρτοφυλάκιο προϊόντων τους, με μια διεθνή μάρκα, ανώτερης ποιότητας και γεύσης. Ο Costa Coffee είναι πλέον διαθέσιμος στην ελληνική αγορά, με 5 διαφορετικά χαρμάνια στην κατηγορία του αλεσμένου espresso και με 7 επιλογές σε κάψουλες, που θα λανσαριστούν τον Σεπτέμβριο. Παράλληλα, ο Costa Coffee θα έχει παρουσία και στους χώρους εστίασης με ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο σε μορφή κόκκων, ολοκληρώνοντας την εμπειρία Costa Coffee σε όλες τις περιστάσεις κατανάλωσης.
Η παρουσίαση του Costa Coffee στην ελληνική αγορά, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 2 Ιουλίου, μέσω live streaming από το Coca-Cola Τρία Έψιλον 24/7 Experience Center, έναν state of the art εκπαιδευτικό χώρο, ειδικά για τους πελάτες της εταιρείας, που αναδεικνύει την στρατηγική της ως Leading Beverage Partner, καθώς και το ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων και κατηγοριών, που καλύπτουν όλες τις περιστάσεις κατανάλωσης 24 ώρες – 7 ημέρες την εβδομάδα.
Ο Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον δήλωσε σχετικά: «Με την προσθήκη του κορυφαίου brand Costa Coffee στη μεγάλη οικογένεια προϊόντων της Coca-Cola Τρία Έψιλον, ερχόμαστε να προσφέρουμε στους Έλληνες καταναλωτές μια μοναδική εμπειρία καφέ. Διευρύνουμε το χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας, ενισχύοντας το όραμά μας ως ο 24/7 Leading Beverage Partner. Το λανσάρισμα του Costa Coffee σηματοδοτεί πολλά περισσότερα από την προσθήκη ενός brand καφέ καθώς η φιλοδοξία μας είναι να γίνουμε ο καλύτερος Coffee Partner. Θα είμαστε δίπλα στους συνεργάτες μας υποστηρίζοντάς τους ουσιαστικά ώστε να προσφέρουν την εμπειρία Costa Coffee στους πελάτες τους».
Η Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Hellas, υπογράμμισε ότι: «Το λανσάρισμα του Costa Coffee στην Ελληνική αγορά συνδέεται άμεσα με τη συνολική στρατηγικής της Coca-Cola να αποτελεί μία Total Beverage εταιρεία. Η προσθήκη αυτή έρχεται ως απόδειξη της δέσμευσής μας να εξελισσόμαστε, να δημιουργούμε και να προσφέρουμε μοναδικά προϊόντα στους καταναλωτές μας, απόλυτα εναρμονισμένα με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους».
Ο Βασίλης Βελισκιώτης, Spirits, Snacks & Coffee Unit Manager της Coca Cola Τρία Έψιλον, σημείωσε: «Με την είσοδο του Costa Coffee στον κλάδο της εστίασης, φέρνουμε, πέρα από ένα brand με αδιαμφισβήτητη ποιότητα και παρουσία σε παγκόσμιο επίπεδο, ένα σύνολο καινοτόμων υπηρεσιών και εργαλείων που προσφέρουν προστιθεμένη αξία τόσο στους πελάτες μας, όσο και στους τελικούς καταναλωτές. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι παρέχουμε μία πλήρη γκάμα επαγγελματικών μηχανών καφέ, που θα ενσωματώνουν καινοτόμες τεχνολογίες τηλεμετρίας καθώς και υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικά προγράμματα που έχουμε εξελίξει υπό την καθοδήγηση του Coffee Expert μας που θα λαμβάνουν χώρα τόσο στο υπερσύγχρονο Coca-Cola Τρία Έψιλον 24/7 Experience Center όσο και στους αντίστοιχους χώρους των συνεργατών μας».
Με αυστηρούς ελέγχους στην καλλιέργεια και την επιλογή των κόκκων, ο Costa Coffee έχει αποκτήσει τη διακεκριμένη πιστοποίηση “Rainforest Alliance”. Βρίσκεται έτσι στην πρώτη γραμμή για τη βιώσιμη καλλιέργεια, συγκομιδή και εμπορία των εξαιρετικών ποικιλιών καφέ που δημιουργούν το χαρμάνι του.