Ειδήσεις
Home / Top Slider / Chobani: 1η στο σύνολο της αγοράς γιαουρτιού των ΗΠΑ με το “ελληνικό” γιαούρτι

Chobani: 1η στο σύνολο της αγοράς γιαουρτιού των ΗΠΑ με το “ελληνικό” γιαούρτι

Στην πρώτη θέση της συνολικής αγοράς γιαουρτιού στις ΗΠΑ βρίσκεται πλέον η Chobani, εκθρονίζοντας τo Yoplait της General Mills, παρά το γεγονός ότι η πρώτη δραστηριοποιείται αποκλειστικά στην κατηγορία του «ελληνικού» γιαουρτιού.

Με βάση τα στοιχεία της Nielsen, τo 2011 το Yoplait ήταν market leader, με μερίδιο της τάξης του 25% στο σύνολο της αγοράς γιαουρτιού στις ΗΠΑ. Ωστόσο στο τέλος του 2016 βρέθηκε στην 3η θέση, με μερίδιο 19%, πίσω από την Chobani και την Dannon (όπως ονομάζεται η Danone στις ΗΠΑ).

Σε μία αγορά που πέρυσι συρρικνώθηκε ελαφρώς, κατά 0,3%, στα 7,6 δισ. δολ., η Chobani πέτυχε διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, φθάνοντας σχεδόν τα 2 δισ. δολ. πωλήσεις, έναντι 1,75 δις. δολ. του brand, Yoplait.

Όπως ανακοινώθηκε από την Chobani, το ποσοστό της ανήλθε στο 19,8% στο σύνολο της αγοράς, ενώ στην κατηγορία του «ελληνικού» γιαουρτιού φθάνει στο 37,6%. Παρά το γεγονός ότι η ζήτηση για «ελληνικό» γιαούρτι στις ΗΠΑ δεν γνωρίζει την ανάπτυξη των προηγούμενων ετών, η Chobani έχει ενισχύσει πωλήσεις και μερίδια, με τον εμπλουτισμό της γκάμας των προϊόντων της, λανσάροντας πρόσφατα και πόσιμο γιαούρτι σε ποικιλία γεύσεων.

Σημειώνεται ότι στις ΗΠΑ η ονομασία «ελληνικό» γιαούρτι, αποδίδει τον τύπο του προϊόντος (στραγγιστό) και όχι την προέλευση, όπως ισχύει στην Ε.Ε. Το γεγονός αυτό έχει κρατήσει –μεταξύ άλλων- την ΦΑΓΕ, σε χαμηλά μερίδια έναντι του ανταγωνισμού. Υπενθυμίζεται ότι η ελληνική εταιρεία διατηρεί παραγωγική μονάδα στην περιοχή του Johnstown στη Ν. Υόρκη, πραγματοποιώντας στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού μεγάλο μέρος των πωλήσεών της.