Με τον τίτλο του “ΚΟΡΥΦΑΙΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ – TOP FOOD SUPPLIER” και έξι ακόμα βραβεία, 2 Gold, 2 Silver και 2 Bronze, διακρίθηκε η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, στα Super Market Awards 2022, τον Θεσμό που επιβραβεύει τις πρωτοβουλίες που διακρίνονται για την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα τους και απαντούν στις νέες σύγχρονες συνθήκες που διαμορφώνονται στην αγορά.
Για το 2022, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία σε αριθμό διακρίσεων, αποσπώντας την υψηλότερη διάκριση του Θεσμού, αυτή του “ΚΟΡΥΦΑΙΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ – TOP FOOD SUPPLIER”, ξεχωρίζοντας ως προς τις καινοτόμες πρωτοβουλίες της, τις δράσεις της για την κοινωνία, το περιβάλλον τη συμβολή της στην εθνική οικονομία και την εξαγωγική της δραστηριότητα.
Πιο αναλυτικά η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ διακρίθηκε με:
2 Gold βραβεία στις κατηγορίες:
- Καινοτομία & Νέες Τεχνολογίες για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ GO GREEN, το πρώτο εμφιαλωμένο νερό στην Ελλάδα που χρησιμοποίησε ανακυκλωμένα υλικά στις συσκευασίες του, πέντε χρόνια νωρίτερα από την υποχρέωσή που απορρέει από την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία.
- Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος για το πλούσιο έργο της σε πρωτοβουλίες και δράσεις κοινωνικής ευθύνης οι οποίες αναδεικνύουν πως προτεραιότητά της είναι ο άνθρωπος και η κοινωνία.
2 Silver βραβεία στις κατηγορίες:
- Συμβολή στην Εθνική Οικονομία για τις επενδύσεις και τις νέες στρατηγικές συνεργασίες της οι οποίες συνεισφέρουν διαρκώς και ουσιαστικά στην εθνική και την τοπική οικονομία.
- Επιτυχημένη Εισαγωγή Προϊόντος / Σειράς Προϊόντων για το λανσάρισμα του ανθρακούχου φυσικού μεταλλικού νερού, ΖΑΓΟΡΙ Sparkling σε νέες συσκευασίες CAN 330ml
2 Bronze βραβεία στις κατηγορίες:
- Εξαγωγική Δραστηριότητα για την ηγετική παρουσία της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ σε περισσότερες από 27 χώρες σε όλες τις Ηπείρους.
- Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Περιβάλλον για τις συνεχείς επενδύσεις στη βιωσιμότητα, τον εκσυγχρονισμό της λειτουργίας της με «πράσινα» Πρότυπα και τις καινοτόμες πρωτοβουλίες για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος.
Η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ δεσμεύεται να συνεχίσει να πρωτοπορεί, να καινοτομεί, να εξελίσσεται προσφέροντας προϊόντα υψηλής ποιότητας που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή και συμβάλλοντας σε ένα βιώσιμο, καλύτερο αύριο για την κοινωνία, την οικονομία και το περιβάλλον.