Η Chiquita έχοντας πάντα ως προτεραιότητα τη διασφάλιση της premium γεύσης και ποιότητας για τις μπανάνες της, είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένη με τα αποτελέσματα της γευστικής δοκιμής που πραγματοποίησε η εταιρεία ερευνών IRi στην Ελλάδα, εκ μέρους της. Η δοκιμή αποδεικνύει πως τελικά δεν είναι όλες οι μπανάνες ίδιες και αναγνωρίζει τις συνεχείς προσπάθειες που καταβάλλει η Chiquita για να διατηρεί την υψηλή ποιότητα που αντανακλάται στη γεύση και φέρνει τις νόστιμες κίτρινες μπανάνες στην κορυφή. Σύμφωνα με την έρευνα, η Chiquita δεν είναι απλά η πιο δημοφιλής, αλλά και η πιο νόστιμη μπανάνα στην Ελλάδα!
Η σχέση εμπιστοσύνης που έχει χτίσει η εταιρεία εδώ και 150 χρόνια με τους καταναλωτές και η αδιάκοπη προσπάθεια να προσφέρει την καλύτερη δυνατή ποιότητα σε όλους τους λάτρεις της μπανάνας παγκοσμίως αποτελεί την κινητήριο δύναμη να είναι η πρώτη επιλογή μπανάνας στην καθημερινή ζωή και διατροφή των καταναλωτών. Χάρη σε αυτή τη σχέση, η έρευνα, που πραγματοποίησε τόσο τυφλή, όσο και branded δοκιμή, απέδειξε την συνολικά θετική αντίληψη που έχουν οι καταναλωτές για την μπανάνα και την Chiquita ως εταιρεία. Έτσι, κατά την τυφλή δοκιμή η πλειοψηφία των καταναλωτών επέλεξαν την Chiquita ως την πιο νόστιμη, ενώ η Chiquita σημείωσε ακόμη υψηλότερη βαθμολογία στις branded δοκιμές, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα, έδειξε ότι οι μπανάνες Chiquita ξεπέρασαν τις επιδόσεις του ανταγωνισμού στα περισσότερα κριτήρια που τέθηκαν. Μερικά από τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι:
- Οι καταναλωτές πιστεύουν πως, τόσο πριν όσο και μετά το ξεφλούδισμα της μπανάνας, οι μπανάνες Chiquita είναι εμφανισιακά ομορφότερες και έχουν καλύτερα αρώματα έναντι των ανταγωνιστών.
- Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι οι μπανάνες Chiquita ξεχώρισαν σε γεύση, ποιότητα, αρώματα και εμφάνιση, τόσο στις τυφλές, όσο και στις branded γευστικές δοκιμές που διενεργήθηκαν στα πλαίσια της έρευνας.
- Το 88% των Ελλήνων καταναλωτών εμπιστεύεται περισσότερο την Chiquita και το 55% δήλωσε ότι είναι πρόθυμο να πληρώσει παραπάνω για τις μπανάνες Chiquita σε σχέση με τις υπόλοιπες που κυκλοφορούν στην αγορά.
- Η πρόθεση αγοράς για τις μπανάνες Chiquita φτάνει μέχρι και το 80% έναντι των άλλων brands μπανάνας. 9 στους 10 καταναλωτές θα αγόραζαν την μπανάνα
- Οι καταναλωτές «συμπαθούν» περισσότερο την Chiquita σε σχέση με άλλες μπανάνες.
- Το 88% των Ελλήνων καταναλωτών εμπιστεύεται την Chiquita, τόσο σαν εταιρεία, όσο και σαν καλλιεργητή μπανάνας.
Τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν ότι τελικά οι μπανάνες έχουν αρκετές διαφορές μεταξύ τους και με βάση αυτά η Chiquita θα συνεχίσει να δημιουργεί ολοένα και μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία μέσω της γεύσης και της ποιότητας του προϊόντος, ώστε να παραμείνει η καλύτερη δυνατή επιλογή για τον καταναλωτή.
Οι μπανάνες Chiquita είναι πλούσιες σε πολύτιμες για τον οργανισμό βιταμίνες και μέταλλα, όπως η βιταμίνη Β12 και το κάλιο, ενώ είναι επίσης γεμάτες με φυτικές ίνες και φυσικά σάκχαρα που βοηθούν το σώμα να αισθάνεται όλη μέρα χορτάτο και δραστήριο, καθιστώντας τες την τέλεια τροφή για έναν πιο υγιεινό και ολοκληρωμένο τρόπο ζωής.
Έτσι, κάθε φορά που οι καταναλωτές βλέπουν το εμβληματικό Μπλε Αυτοκόλλητο πάνω στις μπανάνες επιλέγουν με σιγουριά ένα τσαμπί για το καλάθι τους, γνωρίζοντας ότι καταναλώνουν τις καλύτερες μπανάνες στον κόσμο. Η Chiquita είναι υπερήφανη για αυτό και αποτελεί διαρκής της στόχος να ξεπερνάει τις προσδοκίες των καταναλωτών με κάθε μπανάνα που καταναλώνουν.