Η Carrefour AE θα περικόψει 2.400 θέσεις εργασίας στη Γαλλία και θα επενδύσει 2,8 δισ. ευρώ, σε διαδικτυακές υπηρεσίες, σε διάστημα πέντε ετών, καθώς ο διευθύνων σύμβουλος, Alexandre Bompard, προσπαθεί να δώσει νέα πνοή στην εταιρεία λιανικών πωλήσεων.
Η επιχείρηση θα προχωρήσει επίσης στην πώληση 273 πρώην καταστημάτων Dia και θα μειώσει το μέγεθος των μεγάλων γαλλικών υπερμάρκετ της, σύμφωνα με ανακοίνωσή της. Άλλες πρωτοβουλίες περιλαμβάνουν την ενίσχυση της κινεζικής μονάδας, μέσω συνεργασιών με τον γίγαντα της τεχνολογίας Tencent και την εταιρεία Yanghui.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι στοχεύει στην εξοικονόμηση 2 δισ. ευρώ ετησίως έως το 2020. Η Carrefour ανακοίνωσε επίσης ότι έχει ως στόχο να συγκεντρώσει το ένα τρίτο των πωλήσεών της από προϊόντα που φέρουν το δικό της εμπορικό σήμα και πάνω από τα τριπλάσια έσοδά της από βιολογικά τρόφιμα, στα 5 δισ. ευρώ μέχρι το 2022.