Αύξηση πωλήσεων κατά 1,1% στα 21,78 δισ. ευρώ, παρουσίασε η Carrefour στο τρίμηνο της χρήσης, που ολοκληρώθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου, ενώ οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,1%.
Οι υψηλές επιδόσεις της Carrefour στη Λατινική Αμερική συνέβαλαν ώστε η εταιρεία να αντισταθμίσει την πτώση των πωλήσεων στη γαλλική αγορά και τις συνεχιζόμενες δυσκολίες στην Κίνα.
Ειδικότερα, στη Γαλλία, όπου η Carrefour πραγματοποιεί τις μισές περίπου δραστηριότητές της, οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 0,9% στα 10,17 δισ. ευρώ.
Οι διεθνείς πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3% με την Λατινική Αμερική να εμφανίζει ισχυρές επιδόσεις. Στη Βραζιλία, όπου η οικονομία βρίσκεται σε ύφεση, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 25%, ενώ οι πωλήσεις στην Ασία υποχώρησαν κατά 6,9% καθώς η εταιρεία συνεχίζει να αναδιαρθρώνει τις δραστηριότητές της στην Κίνα.