Η Carrefour, η μεγαλύτερη εταιρεία λιανεμπορίου της Γαλλίας, ανακοίνωσε την Παρασκευή αύξηση στις πωλήσεις του α’ τριμήνου, καθώς η ανάπτυξη στη νότια Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική αντιστάθμισε την πτώση κατά 8,4% που καταγράφουν οι πωλήσεις στην αγορά της Κίνας.
Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 20,1 δισ. ευρώ, έναντι εκτίμησης των αναλυτών για 20 δισ. ευρώ. Οι πωλήσεις like-for-like εμφάνισαν αύξηση 3,1%, ενώ οι πωλήσεις στα γαλλικά hypermarket μειώθηκαν κατά 0,6%.
Όπως ανακοινώθηκε, η εταιρεία προσπαθεί να αντιμετωπίσει την πτώση των πωλήσεων στην Κίνα, αλλά και να περιορίσει τις απώλειες από τα καταστήματα Dia στη Γαλλία, τη μεγαλύτερη αγορά της. Στο α’ τρίμηνο η ανάπτυξη ήταν ισχυρότερη στη Λατινική Αμερική, όπου οι πωλήσεις like-for-like στη Βραζιλία αυξήθηκαν κατά 9,9% ξεπερνώντας τις προβλέψεις. Επίσης, η Ισπανία και η Ιταλία τόνωσαν την ανάπτυξη του ομίλου στην Ευρώπη, καθώς και οι δύο αγορές ξεπέρασαν τις προβλέψεις.