Καινοτόμες εφαρμογές για το χώρο της εστίασης, παρουσιάστηκαν στο ετήσιο TechFest της ATCOM, το ATCOM Next, μία ημέρα αφιερωμένη στις τεχνολογικές εξελίξεις που θα ορίσουν τους επόμενους 12 μήνες του digital business, και τις «παρανοϊκές» δυνατότητες που δίνονται στις επιχειρήσεις για την στρατηγική αξιοποίησή τους.
Το ATCOM Next πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της Microsoft Ελλάς, της Sitecore και της LG Electronics Ελλάς και υποδέχτηκε περισσότερα από 400 ηγετικά στελέχη της αγοράς. Σε μία γιορτή αφιερωμένη στην καινοτομία, που πήρε τη μορφή ενός διαδραστικού think tank, η ATCOM παρουσίασε το μέλλον της εφαρμοσμένης τεχνολογίας, όπως η ίδια το έχει οραματιστεί, με ζωντανά παραδείγματα από λύσεις που έχει στη διάθεσή της και μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα στην αγορά.
Η ομάδα της ATCOM έδωσε ζωή στην τεχνολογία του αύριο μέσα από εντυπωσιακά installations. Μεγάλη έμφαση δόθηκε στην αυτοματοποίηση της εστίασης, με λύσεις που αναβαθμίζουν την εμπειρία του καταναλωτή, ενώ ταυτόχρονα βελτιώνουν τις διαδικασίες των επιχειρήσεων.
Πιο συγκεκριμένα, οι καλεσμένοι της ATCOM είχαν τη δυνατότητα να ζήσουν την εμπειρία αυτή τόσο κατά τη διάρκεια των coffee breaks, όσο και στο γεύμα που ακολούθησε, μετά την ολοκλήρωση του TechFest. Βασικό ρόλο διαδραμάτισε το companion mobile app του ATCOM Next που είχε αναπτύξει η ATCOM ειδικά για το event, μέσω της οποίας οι παρευρισκόμενοι είχαν από πριν δηλώσει τις προτιμήσεις τους στον καφέ. Έτσι, χωρίς να παραγγείλουν, έχοντας απλώς ενεργοποιήσει το Bluetooth στη συσκευή τους και πλησιάζοντας προς το μπαρ, μπορούσαν να παραλάβουν τον καφέ τους, ακριβώς όπως τον πίνουν.
Το δεύτερο μέρος των installations βρισκόταν στον πρώτο όροφο, όπου προσφέρθηκε στους καλεσμένους της ATCOM ένα πρωτοποριακό phygital lunch, για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Οι παρευρισκόμενοι, με εργαλείο και πάλι το companion mobile app, είχαν την ευκαιρία να πειραματιστούν με interactive τραπέζια και οθόνες όπου μπορούσαν να δημιουργήσουν το burger της επιλογής τους, να προωθήσουν απευθείας την παραγγελία στο σεφ και, εν συνεχεία, να ειδοποιηθούν με push notification όταν αυτή ήταν έτοιμη προς παραλαβή, γλιτώνοντας έτσι χρόνο αναμονής και κόπο. Την εμπειρία ολοκλήρωσε το custom made αυτόματο bar, το οποίο προσέφερε σφηνάκια με το πάτημα ενός μόνο κουμπιού.
Η ομάδα της ATCOM, μοιράστηκε τη σκηνή του ATCOM Next και με τον David Shing, digital prophet της AOL, ο οποίος έδωσε στο κοινό μία γεύση για το τι μας επιφυλάσσει το μέλλον μέσα από τη δική του ματιά, μιλώντας για niche social media, εικονική πραγματικότητα, wearables και το επόμενο Big Thing που θα μας φέρει η τεχνολογία. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο ίδιος: «Πρωτοβουλίες σαν το ATCOM Next είναι το κλειδί για να πηγαίνει μπροστά κάθε αγορά. Ήταν μία paranoid εμπειρία σε ένα εξαιρετικό κοινό».
Σε ένα σύντομο απολογισμό της ημέρας, ο Κων/νος Θεοτοκάς, Διευθύνων Σύμβουλος της ATCOM, είπε: «Το ATCOM Next για όλη την ομάδα της ATCOM είναι μία γιορτή. Μία ευκαιρία να δείξουμε στους πελάτες και τους συνεργάτες μας τα project πάνω στα οποία δουλεύουμε με πολύ πάθος και τα οποία αντιπροσωπεύουν το όραμά μας για το αύριο του digital business. Για την ATCOM το αύριο είναι εδώ και υλοποιήσιμο σήμερα, και αυτό ακριβώς δείξαμε στο φετινό ATCOM Next και είμαστε πολύ υπερήφανοι για την απήχηση που είχε και φέτος. Για εμάς αυτό είναι ένα ιδιαίτερα αισιόδοξο μήνυμα πως η αγορά είναι έτοιμη και θέλει να πάει ένα βήμα παραπέρα. Και φυσικά, η υποστήριξη από τις Microsoft Ελλάς, Sitecore και LG Electronics Ελλάς, συνέβαλαν σε μία άρτια υλοποίηση και τους ευχαριστούμε πολύ για αυτό».