Ειδήσεις
Home / Retail / Απονεμήθηκαν τα Retail Business Awards 2015

Απονεμήθηκαν τα Retail Business Awards 2015

Με τις διακρίσεις των ΑΒ Βασιλόπουλος ως Retailer της Χρονιάς και του Αριστοτέλη Παντελιάδη της Metro ως Retail Manager της Χρονιάς, κορυφώθηκε η Τελετή Απονομής της 14ης διοργάνωσης των RetailBusiness Awards, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 25 Ιανουαρίου, στο Metropolitan Expo.

Με κεντρικό μήνυμα “Κeep Calm and Reward Retail!”, η φετινή διοργάνωση υπογράμμισε ότι ειδικά στις δύσκολες συνθήκες και τις μεγάλες προκλήσεις που βιώνουν τα τελευταία χρόνια η ελληνική αγορά και η οικονομία, οι αξίες, οι άριστοι και εκείνοι που βρίσκουν λύσεις και απαντήσεις στα προβλήματα πρέπει να αναγνωρίζονται και να επιβραβεύονται. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Υπουργός Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, Γιώργος Σταθάκης, ο οποίος απηύθυνε χαιρετισμό, ενώ παρέδωσε και το βραβείο του Retailer της Χρονιάς, αλλά και περισσότερα από 800 στελέχη της αγοράς του Λιανεμπορίου, της Βιομηχανίας και της Επικοινωνίας, καθώς και εκπρόσωποι του πολιτικού και δημοσιογραφικού κόσμου.

Να σημειωθεί ότι στα φετινά RetailBusiness Awards προστέθηκαν και τέσσερις νέες κατηγορίες, αυτές των Retail FranchisorSocial MediaRetail StrategyRetailer Mobile App και E-Commerce Mobile App.Συγκεκριμένα, πέρα από τις μεγάλες διακρίσεις των ΑΒ Βασιλόπουλος και Αριστοτέλη Παντελιάδη που αναφέρθηκαν, βραβεία έλαβαν επίσης οι Adidas Original Superstar Store (Αιόλου 25, Αθήνα) και Intersport (11ο χλμ Ε.Ο. Θεσ/νίκης Αεροδρομίου, Πυλαία), [Retail Store – Ένδυση / Υπόδηση], Media Markt (Λ. Κηφισίας 49, Μαρούσι), [Retail Store – Ηλεκτρικά & Ηλεκτρονικά Είδη], OK!Bread (Αρχελάου 26 & Χείρωνος, Παγκράτι) [Retail Store – Εστίαση], AB City (Β. Αλεξάνδρου 18 & Πλουτάρχου, Μαρούσι) [Retail Store – Super Market / Convenience 2015], ΑΒ Βασιλόπουλος για το πρόγραμμα «Τρόφιμα Αγάπης», Πρόγραμμα Δωρεάς Κοντόληκτων Τροφίμων [CSR Retail Strategy], Deliveras.gr [E-Commerce Mobile App], Cosmote για την εφαρμογή My Cosmote [Retailer Mobile App], Πλαίσιο για το www.plaisio.gr [E-Retailer], Public για το πρόγραμμα Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης πελατών & Engagement μέσα από Social Media [Social Media Retail Strategy], Lidl Hellas και GPD για την καμπάνια «Σκαρμούτσος εναντίον Λαζάρου» [Retail Campaign], καθώς και η Coffee Island [Retail Franchisor].

Προμηθευτές της χρονιάς, βάσει της έρευνας που πραγματοποίησαν για μία ακόμα φορά, αποκλειστικά για το περιοδικό “RetailBusiness” και την Direction το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Πανεπιστήμιο Πατρών, αναδείχθηκαν οι Septona (Non Food), Nestlé (Food & Drink), Philips (Λευκές – Μαύρες Συσκευές) και Dell (Τεχνολογία).

Επιπλέον, Τιμητικά Βραβεία δόθηκαν στις εταιρείες Green Cola για τη δυναμική πορεία μιας ελληνικής μάρκας στη διεθνή και εγχώρια αγορά και στη Διαμαντής Μασούτης για τα 40 χρόνια πορείας στην ελληνική αγορά.

O Υπουργός Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, Γιώργος Σταθάκης, ανέφερε μεταξύ άλλων: «Τα γεγονότα των προηγούμενων ετών σίγουρα δεν συνέβαλλαν στην ομαλή λειτουργία της αγοράς. Μετά το καλοκαίρι, όμως, υπάρχουν σαφείς ενδείξεις σταθεροποίησης της κατάστασης. Μπορεί αυτό ακόμα να μην γίνεται ακόμα αισθητό στο λιανεμπόριο, καθώς εκεί η ζήτηση εξαρτάται περισσότερο από τα εισοδήματα των εργαζομένων, που δυστυχώς δεν έχουν ακόμα ανακάμψει. Μια σειρά δεικτών, όμως, παραπέμπουν σε «γύρισμα» τομέων της οικονομίας όπως η βιομηχανική παραγωγή και οι εξαγωγές, για τις οποίες τα στοιχεία του 11μηνου καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι βέβαια η εμπέδωση του κλίματος σταθερότητας. Σε αυτές τις σταθερές βάσεις σκοπεύουμε το επόμενο διάστημα να ξεδιπλώσουμε σειρά εργαλείων, που θα ενισχύσουν στην ανάκαμψη της οικονομίας. Αξιοποιώντας όλα αυτά τα εργαλεία θέλουμε να βοηθήσουμε πρωτίστως τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να σταθούν ξανά στα πόδια τους, ξεπερνώντας τα προβλήματα των προηγούμενων ετών».

Τα RetailBusiness Awards 2015 διοργανώθηκαν από την Direction και το περιοδικό “RetailBusiness” και πραγματοποιήθηκαν, όπως κάθε χρονιά, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού. Διοργανώθηκαν σε συνεργασία με την Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας και το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος, ενώ η KPMG Ορκωτοί Ελεγκτές Α.Ε. αποτέλεσε για 10η συνεχή χρονιά τον ελεγκτικό φορέα της διοργάνωσης, διασφαλίζοντας την εγκυρότητα της διαδικασίας.