Νέες επενδύσεις ύψους 8 εκατ. ευρώ έχει προγραμματίσει η βιομηχανία Agrino. Τα κεφάλαια αυτά θα διατεθούν για τον εκσυγχρονισμό των γραμμών παραγωγής της και την επέκταση των αποθηκευτικών της χώρων.
Ο εμπλουτισμός της γκάμας των προϊόντων της εταιρείας με ημικατεργασμένα τρόφιμα με βάση το ρύζι όπως τα ριζότα ή τα όσπρια, αποτελεί βασική στόχευση για τη βιομηχανία από το Αγρίνιο.
Όπως ανέφερε ο κ. Κώστας Πιστιόλας, γενικός διευθυντής της εταιρείας μιλώντας στο Αγρίνιο σε ομάδα δημοσιογράφων, «επενδύουμε σε value added προϊόντα όπως τα ριζότα». Ο ίδιος ανέφερε ότι η εταιρεία υποστηρίζει τους παραγωγούς – προμηθευτές της με επιστημονική συμβουλευτική, ενώ δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιχνηλασιμότητα του προϊόντος, ακολουθώντας παράλληλα ορθές γεωργικές πρακτικές.
Ο κ. Πιστιόλας θεωρεί ιδιαίτερα σημαντική την ανάδειξη του ελληνικού σήματος, ως μοναδικής ταυτότητας των προϊόντων της χώρας. «Πιστεύουμε στο ελληνικό σήμα. Για μας αρχή είναι να βάζουμε το όνομα του παραγωγού στη συσκευασία. Αναλαμβάνει ο καθένας την ευθύνη του και ο τελικός καταναλωτής ξέρει την πορεία του προϊόντος», ανέφερε.
Σε ότι αφορά την πορεία των οικονομικών μεγεθών της Agrino, το 2014 ο τζίρος της διαμορφώθηκε στα 30 εκατ. ευρώ, οριακά χαμηλότερα σε σχέση με το 2013, ενώ τα EBITDA διαμορφώθηκαν σε 1,8 εκατ. ευρώ.
Οι εξαγωγές της εταιρείας ως ποσοστό επί του τζίρου της παραμένουν στα επίπεδα του 2011, ήτοι στο 13%, ωστόσο σε επίπεδο όγκου πωλήσεων αγγίζουν το 27%. Δηλαδή περίπου 3 στα 10 προϊόντα που παράγει η Agrino κατευθύνονται στις διεθνείς αγορές -κυρίως ως προϊόν ιδιωτικής ετικέτας ή στην αγορά του catering- ενώ ο στόχος είναι η ενίσχυσή τους στο μέλλον, με έμφαση στις αγορές της Ρωσίας, των ΗΠΑ και της Νορβηγίας.