Η ΑΒ Βασιλόπουλος για άλλη μια χρονιά συμμετείχε στη 12η Έκθεση KEM Franchise που πραγματοποιήθηκε στις 13-15 Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη, παρουσιάζοντας το ΑΒητικό μοντέλο franchise «ΑΒ Food Market» σε επίδοξους επενδυτές και συνεργάτες.
Η 12η Έκθεση KEM Θεσσαλονίκης, η οποία αποτελεί θεσμό για το franchise, έδωσε την ευκαιρία στους παρευρισκόμενους να ενημερωθούν για τις διεθνείς τάσεις και για σημαντικές επιχειρηματικές πρωτοβουλίες από μεγάλες αλυσίδες του κλάδου με χιλιάδες επισκέπτες να κατακλύζουν το εκθεσιακό κέντρο.
Κατά τη διάρκεια της διήμερης Διεθνούς Έκθεσης, το ΑΒητικό περίπτερο επισκέφθηκαν πάνω από 250 ενδιαφερόμενοι και είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν από τους έμπειρους ανθρώπους της ΑΒ για ένα από τα πιο ευέλικτα μοντέλα δικαιόχρησης της εταιρείας. Το συγκεκριμένο μοντέλο αναπτύσσεται στις περιοχές της περιφέρειας και των τουριστικών κέντρων της χώρας και είναι ιδανικό για κύριες αγορές. Ταυτόχρονα, όπως αναφέρεται, προσφέρει μεγάλη ποικιλία σε είδη τροφίμων άριστης ποιότητας και σε προσιτές τιμές για όλους. Το «ΑΒ Food Market» ενσωματώνει επίσης την ΑΒητική κουλτούρα καθώς βασίζεται στην άψογη εξυπηρέτηση, μέσω της οικειότητας και της φιλικότητας που προσφέρουν οι άνθρωποι του καταστήματος.
Για την ΑΒ Βασιλόπουλος, η ανάπτυξη μέσω franchising αποτελεί στρατηγικό στόχο καθώς δημιουργεί σημαντικές συνέργειες με το δίκτυό της και συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξή της. Παράλληλα, η ΑΒ, αναφέρει ότι αποτελεί αξιόπιστη επιλογή και προσφέρει ένα σίγουρο και ανταγωνιστικό μοντέλο συνεργασίας για τους μελλοντικούς συνεργάτες της, προκειμένου να ανταπεξέλθουν με επιτυχία στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και να επιτύχουν τους στόχους τους.