Ειδήσεις
Home / Retail / ΑΒ: Ελαβε 2 διακρίσεις στα Social Media Awards

ΑΒ: Ελαβε 2 διακρίσεις στα Social Media Awards

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, παρουσιάζοντας νέες και πρωτότυπες πρακτικές στην ψηφιακή επικοινωνία της, για καλύτερη και μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με τα κοινά της, κατάφερε και φέτος να διακριθεί στα Social Media Awards 2015.

Με πάνω από 450 υποψηφιότητες, η ΑΒ Βασιλόπουλος απέσπασε το βραβείο Silver για το “Best Use of Social Media for a corporate brandστην κατηγορία Retail/ECommerce και το βραβείο Bronze στην κατηγορία Best Social Media Strategy for Event Promotionγια την καμπάνια «Δηλώνουμε Εθελοντές 2015».

Η ασημένια διάκριση της ΑΒ για το Best Use of Social Media” έρχεται ως επιβράβευση και αναγνώριση της επιτυχημένης στρατηγικής της εταιρείας να φέρει τους καταναλωτές πιο κοντά στην αγαπημένη τους αλυσίδα, ενημερώνοντάς τους άμεσα για προσφορές και νέα προϊόντα, ενώ παράλληλα τους παρέχει  χρήσιμο περιεχόμενο που δίνει λύση στην καθημερινότητά τους, αναδεικνύοντας έτσι τη social και ανθρώπινη πλευρά του Brand.

Τα ψηφιακά κανάλια που διαθέτει η εταιρεία είναι:

 

Το βραβείο της κατηγορίας “Best Social Media Strategy for Event Promotion” αφορά στην ΑΒητική καμπάνια «Δηλώνουμε Εθελοντές 2015» στόχος της οποίας ήταν να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει το κοινό να δηλώσει συμμετοχή στην «Ημέρα Εθελοντισμού» της ΑΒ, μία ένεργεια θεσμό για την εταιρεία. Συγκεκριμένα, μέσα σε 2 μόνο βδομάδες η καμπάνια επιστρατεύοντας αποτελεσματικά τις online και social πλατφόρμες της και αναπτύσσοντες διαδραστικές ενέργειες με το κοινό κατάφερε να αγγίξει πάνω από 1.000.000 ανθρώπους, ενώ οι φετινές συμμετοχές σημείωσαν νέο ρεκόρ, με περισσότερους από 7.300 εθελοντές.

Με αφορμή την τελετή βράβευσης που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 19 Νοεμβρίου, ο Δημήτρης Κορωναίος, Omni-Channel & Digital Loyalty Manager της ΑΒ Βασιλόπουλος δήλωσε: «Οι διακρίσεις μας και φέτος καθώς και η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού, όχι μόνο επιβραβεύουν τις προσπάθειές μας αλλά μας κάνουν να εξελισσόμαστε διαρκώς και να χτίζουμεpa παρέα με την Xplain που μας υποστηρίζει,  μία μεγαλύτερη και πιο ενεργή διαδικτυακή κοινότητα ώστε να αλληλεπιδρά ολοένα και καλύτερα με το αγαπημένο της Brand, να το βάζει μέσα στην καθημερινότητά της και να το έχει πρώτο στις επιλογές της».