Η ΑΒ Βασιλόπουλος και πάλι κοντά στους καταναλωτές με «φρέσκιες» ιδέες, όπως η νέα καμπάνια της σειράς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας «ΑΒ Επιλογή», η οποία διακρίθηκε στα Ermis Awards με το βραβείο Bronze Ermis στην κατηγορία Print-AD Campaigns.
Η «ΑΒ Επιλογή» περιλαμβάνει μια σειρά προϊόντων όπως τυριά, αλλαντικά, ψάρια, παραδοσιακές πίτες, τα οποία διακρίνονται πάντοτε για ένα συγκεκριμένο λόγο. Αυτός, είτε συνάδει με τη διαδικασία παραγωγής τους, είτε με κάποιο ιδιαίτερο συστατικό που περιέχουν. Το νέο λογότυπο και η νέα συσκευασία αναδεικνύουν και επικοινωνούν τα ιδιαίτερα αυτά χαρακτηριστικά. Η μελέτη και ο σχεδιασμός της νέας συσκευασίας έγινε από την εταιρεία Compact. Η καμπάνια επικοινωνίας τριπλέτας καταχωρήσεων υλοποιήθηκε από τη διαφημιστική εταιρεία SPOT JWT.
Τα Ermis Awards, ο μοναδικός θεσμός βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία στην Ελλάδα, διοργανώνονται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος και αποτελούν το κορυφαίο γεγονός του κλάδου της διαφήμισης και επικοινωνίας στη χώρα μας.
Οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση: “Με αυτό το βραβείο ΑΒ Βασιλόπουλος επιβεβαιώνει τη διαρκή προσπάθειά της σε θέματα που αφορούν, τόσο στη δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία, όσο και στην ικανοποίηση των αναγκών του καταναλωτή, προσφέροντας προϊόντα υψηλής ποιότητας”.