Ειδήσεις
Home / Retail / ΑΒ Βασιλόπουλος: Προσβλέπει σε τζίρο 2 δισ. το 2015

ΑΒ Βασιλόπουλος: Προσβλέπει σε τζίρο 2 δισ. το 2015

H περαιτέρω επέκταση του δικτύου της στην περιφέρεια και η εξαγορά μικρών αλυσίδων, αποτελούν το βασικό πλάνο ανάπτυξης για την ΑΒ Βασιλόπουλος το 2015.
Ειδικότερα, έμφαση θα δοθεί στην ανάπτυξη του δικτύου στην Κρήτη, στη Βόρεια και στην Κεντρική Ελλάδα. Σύμφωνα με το business plan του ομίλου, το δίκτυο καταστημάτων της ΑΒ, θα ενισχυθεί εφέτος με 23-30 νέα καταστήματα, από τα οποία, τα 5 θα είναι καταστήματα franchise, ενώ οι επενδύσεις εκτιμάται ότι θα αγγίξουν τα 100 εκατ. ευρώ.
Σε ότι αφορά την πορεία των οικονομικών της μεγεθών η αλυσίδα πέτυχε πέρυσι αύξηση πωλήσεων κατά 3,3% έναντι του 2013, φθάνοντας το 1,8 δις. ευρώ.
Για το 2015 ο στόχος είναι ο τζίρος να φτάσει τα 2 δις. ευρώ. Η αύξηση του κύκλου εργασιών αναμένεται να προκύψει από το υπάρχον δίκτυο, από τα νέα καταστήματα που θα δημιουργηθούν, αλλά και από τις απώλειες του ανταγωνισμού .
Σε χθεσινό δημοσίευμα αναφέραμε σχετικά:

Αύξηση πωλήσεων κατά 3,7% και μείωση καθαρών κερδών κατά 50,3% ανακοίνωσε σήμερα ο όμιλος Delhaize για τη χρήση του 2014. Σε ότι αφορά την ελληνική θυγατρική, ΑΒ Βασιλόπουλος, αναφέρεται ότι πέτυχε αύξηση πωλήσεων, η οποία αποδίδεται κατά κύριο λόγο στην επέκταση της αλυσίδας, ενώ καταγράφεται και ενίσχυση μεριδίου αγοράς.
Ο όμιλος ανακοίνωσε συνολικές πωλήσεις ύψους 21,361 δις. ευρώ και καθαρά κέρδη ύψους 89 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη από συνεχιζόμενες δραστηριότητες διαμορφώθηκαν στα 189 εκατ. ευρώ.
Για την περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ειδικότερα, καταγράφηκε αύξηση πωλήσεων κατά 3,2% στο 3,1 δις. ευρώ και λειτουργικά κέρδη ύψους 135 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 4,3%. Κατά το 4ο τρίμηνο του 2014 τα λειτουργικά κέρδη στην περιοχή αυξήθηκαν κατά 10,3%, κυρίως λόγω βελτιώσεων που σημειώθηκαν στην ελληνική αγορά, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στη σχετική ανακοίνωση.
Το 2015, ο όμιλος Delhaize αναφέρεται ότι θα επικεντρωθεί σε δύο βασικές στρατηγικές πρωτοβουλίες. Στις ΗΠΑ, θα συνεχισθεί η επέκταση του νέου στρατηγικού πλάνου ανάπτυξης, Easy Fresh & Affortable, ενώ στο Βέλγιο, θα εφαρμοσθεί το πρόγραμμα μετασχηματισμού. Επιπλέον, η εταιρεία θα επιδιώξει να επιταχύνει την ανάπτυξή της στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.