Αύξηση πωλήσεων συνεχίζει να καταγράφει από τις αρχές του χρόνου μέχρι και σήμερα, η ΑΒ Βασιλόπουλος, που το 2016 κατάφερε να «σπάσει» το φράγμα των 2 δις. ευρώ.
Ειδικότερα, κατά τους πρώτους μήνες του έτους οι πωλήσεις της καταγράφουν χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό αύξησης σε μια αγορά η οποία υποχωρεί με ρυθμό 5-6%. Πέρυσι πάντως που οι απώλειες του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων είχαν κινηθεί σε αντίστοιχα ποσοστά, η ΑΒ Βασιλόπουλος κατάφερε να ενισχύσει τις πωλήσεις της κατά 11,7% με αποτέλεσμα αυτές σε ενοποιημένο επίπεδο να ξεπεράσουν τα 2,174 δισ. ευρώ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που περιλαμβάνει ο δημοσιευμένος ισολογισμός της αλυσίδας για την περασμένη χρονιά, τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων ανήλθαν το 2016 στα 166,85 εκατ. ευρώ έναντι 134,41 εκατ. ευρώ το 2015, ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 68,2 εκατ. ευρώ από 52 εκατ. ευρώ που ήταν στη χρήση του 2015.
Οι συνολικές υποχρεώσεις της εταιρείας στις 31 Δεκεμβρίου 2016 διαμορφώθηκαν στα 685,55 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 583,45 εκατ. ευρώ είναι βραχυπρόθεσμες μη δανειακές.
Οι βραχυπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις ανέρχονταν σε 5,22 εκατ. ευρώ. Οι απαιτήσεις της εταιρείας από πελάτες ανέρχονται σε 52,23 εκατ. ευρώ, ενώ τα αποθέματά της σε 153,7 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι στις 31 Δεκεμβρίου 2016 ο αριθμός των εργαζομένων στον όμιλο AB Βασιλόπουλος ανέρχονταν σε 14.216 άτομα έναντι 12.700 στο τέλος του 2015.