Η ΑΒ Βασιλόπουλος, στο πλαίσιο των «Social Media Awards 2014», απέδειξε ξανά ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι για την εταιρεία ένας από τους σημαντικότερους διαύλους επικοινωνίας με τους πελάτες της.
Στην τελετή απονομής των βραβείων, που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου, η ΑΒ τιμήθηκε με το GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best Overall Presence on Facebook» και με το SILVER στην κατηγορία «Best Use of Social Media/Industry» του κλάδου Retail/E-Commerce, σε ένα σύνολο υποψηφιοτήτων που φέτος ξεπέρασαν τις 400.
Το βραβείο της κατηγορίας «Best Overall Presence on Facebook» έρχεται ως επιστέγασμα της επιτυχημένης διαχείρισης της σελίδας της εταιρείας στο facebook. Η σελίδα έχει φιλοξενήσει μερικές από τις πιο επιτυχημένες ενέργειες που έχουν πραγματοποιηθεί στον κλάδο στη χώρα μας και έχει καταφέρει να εξελιχθεί σε μια μεγάλη συμμετοχική κοινότητα φίλων της ΑΒ.
Το βραβείο της κατηγορίας «Best Use of Social Media/Industry» αφορά στην αποτελεσματική χρήση των social media από εταιρείες του λιανεμπορίου και του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Η ΑΒ αναγνωρίστηκε για την ολοκληρωμένη παρουσία της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς επικοινωνεί με τους καταναλωτές με πολλούς και δημιουργικούς τρόπους. Τα ψηφιακά κανάλια που συντηρεί η εταιρεία είναι τα εξής:
• Facebook | https://www.facebook.com/ab.vassilopoulos.sa
• Twitter | https://twitter.com/abvassilopoulos
• Foursquare | https://foursquare.com/abvassilopoulos
• Youtube | http://www.youtube.com/user/ABVassilopoulosTV?blend=3&ob=5
• Website | www.ab.gr
• Mobile Application | http://www.ab.gr/myabmobileapp
Η ΑΒ εμπλουτίζει συνεχώς με ποιοτικό, χρήσιμο και ενδιαφέρον περιεχόμενο όλες τις πλατφόρμες.
Οι διακρίσεις αυτές αλλά και η μεγάλη συμμετοχή του κοινού στα social media της ΑΒ, δίνουν στην εταιρεία την ώθηση ώστε να συνεχίσει να αναπτύσσει νέα, πρωτότυπα και μοντέρνα μέσα επικοινωνίας, πάντα έχοντας ως βασικό μέλημά της την ικανοποίηση των καταναλωτών.