Ειδήσεις
Home / Major Slider / AB: Επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ

AB: Επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ

Επενδύσεις κοντά στα 100 εκατ. ευρώ προγραμματίζει να επενδύσει η ΑΒ Βασιλόπουλος το 2015, έναντι 80 εκατ. ευρώ φέτος. Οι επενδύσεις θα κατευθυνθούν κυρίως στη λειτουργία νέων καταστημάτων και σε ανακαινίσεις υφιστάμενων. Η ΑΒ θα προωθήσει την περαιτέρω επέκτασή της στην Κρήτη, τη Β. Ελλάδα και τη Θεσσαλία και δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να προχωρήσει σε εξαγορά μικρότερης αλυσίδας.

Οπως ανέφερε στην παρουσίαση του ριζικά ανακαινισμένου Mega AB στο Ελληνικό, ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, κ. Λεωνίδας Βρεττάκος, «Εμείς ως εταιρεία δεν έχουμε το άγχος του γιγαντισμού. Ούτε τη λογική ότι πρέπει να προβούμε σε κάποια εξαγορά γιατί κάποιος άλλος αγοράζει». Για να συμπληρώσει: «Η αλυσίδα δεν επιθυμεί να προχωρήσει σε μια εξαγορά που θα υπονομεύσει την υγεία της». Ωστόσο έσπευσε να αναφέρει ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει το radar της ανοιχτό για εξαγορές, έχει συζητήσει μόνο με αλυσίδες μικρότερου μεγέθους και την τελευταία διετία δεν έχει κάνει καμία συζήτηση ούτε με τον Βερόπουλο, ούτε με τον Μασούτη, αλλά και με κανέναν άλλο μεγάλο παίκτη της αγοράς. Πάντως ο ίδιος εκτίμησε ότι η συγκέντρωση δεν έχει τελειώσει, ενώ χαρακτήρισε καλή και έξυπνη κίνηση την εξαγορά του Χαλκιαδάκη από την αλυσίδα Σκλαβενίτη.

Σημειώνεται ότι η ΑΒ τη φετινή χρονιά προσέθεσε στο δίκτυό της 20 νέα καταστήματα, 9 franchise και προχώρησε σε 12 ανακαινίσεις υπαρχόντων καταστημάτων αυξάνοντας τον αριθμό του προσωπικού της κατά 1.200 – 1.300 άτομα. Για την επόμενη χρονιά το βάρος θα δοθεί στην επαρχία και δη σε Κρήτη, Θεσσαλία, Χαλκιδική και Βόρειο Ελλάδα. Συγκεκριμένα ο στόχος για την Κρήτη είναι να υπερδιπλασιάσει το δίκτυό των καταστημάτων της από 7 που είναι σήμερα σε 15 σε βάθος τριετίας, προκειμένου να εκμεταλλευτεί την τουριστική κίνηση.

Σε ότι αφορά το Mega Ελληνικού, από την ΑΒ αναφέρεται ότι συνεχίζει το φιλόδοξο πλάνο ανακαινίσεων των μεγάλων καταστημάτων της, φέρνοντας μια εντελώς νέα αισθητική στον κλάδο.  Το ιστορικό κατάστημα που άνοιξε για πρώτη φορά τις πόρτες του το 1990, μεταμορφώθηκε και προσφέρει, σε έναν χώρο  συνολικής έκτασης 5.500 τ.μ., μία νέα εμπειρία αγορών, που σηματοδοτεί την επιστροφή του brand στη λογική “και του πουλιού το γάλα”.