Εξαγωγική διείσδυση σε χώρες που μέχρι στιγμής δεν έχει παρουσία δρομολογεί η γαλακτοβιομηχανία ΜΕΒΓΑΛ αξιοποιώντας την πετυχημένη συμμετοχή της στην διεθνή έκθεση τροφίμων Αnuga, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Κολωνία της Γερμανίας από τις 10-14 Οκτωβρίου 2015.
Όπως αναφέρεται από την εταιρεία, η ΜΕΒΓΑΛ στο πλαίσιο της έκθεσης υλοποίησε κύκλο επαφών με στόχο τη διερεύνηση νέων εμπορικών και εξαγωγικών πρωτοβουλιών. Εκτός από αγορές, στις οποίες ήδη πωλεί τα προϊόντα της, έγιναν συναντήσεις και με εκπροσώπους λιανεμπορικών επιχειρήσεων ή δικτύων διανομής από 30 χώρες, όπου η εταιρεία δεν έχει μέχρι στιγμής παρουσία.
Το ενδιαφέρον των επισκεπτών του περιπτέρου της ΜΕΒΓΑΛ στην Αnuga, αναφέρεται ότι προσέλκυσαν ιδιαίτερα τα καινοτόμα προϊόντα της στον τομέα του γιαουρτιού, αλλά και η φέτα και τα υπόλοιπα τυροκομικά είδη. Αξίζει να σημειωθεί πως το γιαούρτι της ΜΕΒΓΑΛ και η τεχνογνωσία της εταιρείας στην παραγωγή του κυριάρχησαν στις επαφές με τους ξένους εμπορικούς επισκέπτες, οι οποίοι βρέθηκαν στο περίπτερο της επιχείρησης. Άλλωστε, οι νέες προϊοντικές τάσεις στο πεδίο του γιαουρτιού, τις οποίες η ΜΕΒΓΑΛ διαμορφώνει, αναφέρεται ότι είναι ορατές στα πρωτοποριακά προϊόντα της σειράς Harmony Plus σε δύο γεύσεις: «Harmony Plus με Goji Berry» και «Harmony Plus με Κινόα», με στραγγιστό γιαούρτι.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η φετινή εκθεσιακή παρουσία της ΜΕΒΓΑΛ στην Αnuga ήταν πλήρως ανανεωμένη, σε σχέση με προηγούμενες χρονιές, αποτυπώνοντας την καθολική ανάκαμψη της εταιρείας και την βαρύτητα που δίνει στις εξαγωγές. Το περίπτερο της εταιρείας προσέλκυσε πολλές εκατοντάδες επισκεπτών, οι οποίοι εντυπωσιάστηκαν από το πλήθος και την ποιότητα των προϊόντων, όσο και από τις γευστικές δοκιμές, που πραγματοποιήθηκαν.
Στόχος της ΜΕΒΓΑΛ είναι η διαρκής ενίσχυση των εξαγωγών της μέσω της εισόδου σε νέες αγορές με προϊόντα, τα οποία δεν διαθέτει ο ανταγωνισμός και ικανοποιούν τις πιο σύγχρονες διατροφικές τάσεις και πρότυπα.